środa, 10 października 2012

KCWC bawicie się :)

Dołączam do zabawy :)

KCWC czyli Kids Clothes Week Challenge (Tygodniowe wyzwanie w szyciu ubranek dla dzieci) ma swoją długą już historię - do tej pory podglądałam  a w tej odsłonie też postaram się cosik od siebie dodać :)

DZIEŃ 1 - legginsy


niestety jeszcze nie udało mi się zrobić zdjęcia na pupie malucha - ale jak tylko to zrobię to od razu uzupełnię post :) Legginsy z miłej grafitowej bawełny przeplatanej złotą nitką - trochę rockowo :)

DZIEŃ 2 - mała czarna

Tu będzie więcej zdjęć:





Uszyta z dość sztywnego materiału - w sam raz na zimę, na fioletowej podszewce. Zapinana na dwa kolorowe guziki.


DZIEŃ 3 - tunika :) się szyje ...


2 komentarze:

  1. łaaaaaaaaaał, nie było mnie kilka dni a tu wysyp postów i cudnych ciuszków!!! czarna sukienka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niop :D ostro mnie wzięło :D wen trwaj !!! :E

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)