środa, 24 września 2014

Pierwszy Tydzień Szycia Dzieciom uważam za zamknięty i bardzo udany :)

W niedziele zakończył się Pierwszy Tydzień Szycia Dzieciom, który tak naprawdę był dwutygodniowym maratonem :P
W międzyczasie oprócz wielu pięknie uszytych rzeczy, dziewczyny mogły wziąć udział w konkursie z nagrodami ufundowanymi przez Klaudię z HappyFabric. Wszystkim wygranym gratuluję, a Klaudii dziękuję za sponsorowanie tkanin.
Za sierotkę Marysię robiła Gabrysia :D a cała akcja niczym thriller rozgrywała się na bieżąco na fb :) kto widział ten wie jakie emocje to były :)



Jak tak teraz siebie słucham, to nie mogę uwierzyć jaka ja też byłam tym podekscytowana :D
A najfajniejsze jest to, że w listopadzie kolejna edycja i mam już kolejne pomysły na atrakcje dla Was!! :D
Mam nadzieję, że teraz jeszcze więcej osób włączy się do zabawy :) wszak cel szczytny - i klienci wdzięczni - moja G. 4 dni z rzędu chodziła w różowej kiecce, ba spała w niej nawet, po czym 5 dnia jak się matka zbuntowała na ponownie ten sam zestaw, dziecię zarzuciło focha :D hahaha no ubaw miałam niezły :D

Wszystkich chętnych zapraszam na naszą grupę na FB, gdzie prócz inspiracji i tutoriali jest masa wsparcia ze strony innych szyjących mam, cioć czy babć :) na razie samo towarzystwo babskie, ale kto wie może jakiś Pan też szyje?? :)

Pozdrawiam serdecznie i powoli odkopuję się z bieżących szyciowych obietnic i chcę chceeeeeeeeeeeeeee już coś nowego zacząć :D


9 komentarzy:

  1. jakie emocje Paulina! byłam tak skupiona na Gabrysi, że dopiero za drugim razem skojarzyłam, że w łaściwie to chyba były tam moje inicjały :) serio serio! a Ty masz taki miły głos! jak jak słucham swojego nagranego to jakby s mówił głebokim i do tego przepitym basem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaaa :D no bo ja Ciebie po blogu wpisałam :D hahahaa :D
      ja też mam dziwne odczucia jak słucham swojego głosu :) i do tego tak akcentowałam te ostatnie sylaby hahaha moja polonistka chyba by tego nie pochwaliła :D wpływ mieszkania we Włoszech już na zawsze zostanie w mojej mowie :P

      Usuń
  2. dzięki Paula za te dwa tygodnie :D dzisiaj w domu posłucham Twojego głosu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To był super tydzień i niezła dogrywka :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo Ho widziałam, ze robisz zapasy tkanin seseseee tzn że w listopadzie poszalejesz nie tylko z recyclingiem?? :D

      Usuń
  4. Dziewczyny gratulacje :-). I mi miło było wziąć udział w TSD. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszkownia - w październiku jest TSMD, czyli Tydzień Szycia Mamom Dzieci :D Jo Ho zaproponowała i się przyjęło z wielkim przyklaskiem :D zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)