poniedziałek, 8 września 2014

DZIEŃ 1 - TSD czyli Tydzień Szycia Dzieciom 8-14.09.2014

Pamiętacie, że kilka razy brałam udział w amerykańskim KCW?
No więc z Danką -klik  i Elą -klik postanowiłyśmy przyspieszyć trochę termin szycia dla dzieciaków (oryginalne KCW rusza pod koniec października). Od słowa do słowa doszłyśmy do wniosku, że nie chce nam się tak długo czekać :)

Założyłam, więc wydarzenie na fb - TSD - Tydzień szycia dzieciom.

Zasady całkiem podobne.
1- Codziennie przez tydzień, począwszy od dzisiaj, należy postarać się wygospodarować przynajmniej godzinę na szycie, lub przygotowanie do szycia dla dzieci :)
2- Nie jest ważna ilość uszytych rzeczy, a jakość.
3- W oryginale szyje się tylko ubrania - a ja rozszerzyłam to o cokolwiek dla dziecka, co akurat potrzebuje.

To dobra metoda mobilizacji - przynajmniej dla mnie :)

Będzie nam miło, jak podzielicie się swoimi projektami z innymi uczestnikami na fb :)

U mnie plan wygląda następująco:
-zestaw czapka, bandamka dla G i T
-dresy/leggingsy dla G i T
-sukienka dla G
-śpiworek do spania dla T
-kamizelka puchowa dla G

Plan o tyle ambitny, że w domu mamy pogrom - wszyscy chorzy, prócz mnie jeszcze... wiecie jak to jest Matka Polska choruje zawsze ostatnia :) więc będę się starać ale zobaczymy jak wyjdzie :)

Kto jeszcze podejmie rękawice? :D


I korzystając z okazji pokażę, co jakiś czas temu uszyłam szkrabom, by im się lepiej spało :)

Poducha dla Gabi i prześcieradło dla Tadzika :)








10 komentarzy:

  1. Będę jak zwykle podglądać i podziwiać, bo ja szyciowo to tylko dziury potrafię załatać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta umiejętność jest bardzo przydatna czasami :D ja się śmieję, że jestem mistrzem kamuflażu tego co mi nie wyszło :D ale ciii nikt o tym nie wie :D

      Usuń
  2. Paula, szyj,szyj i pokazuj! Dla dzieci się tak dobrze szyje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem dobrze a co najważniejsze szybko! :D

      Usuń
  3. Kurcze! Chciałam, ale Twój plan mnie obezwładnia :) Jak coś uszyję, pochwalę się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś ty :D
      ja już wiem, że planu nie wykonam, bo mi dziewoja moja powiedziała, że ona nie chce leggingsów, bo cytuję "Ale mamoooo...Prawdziwe księżniczki chodzą w sukienkach" :) hahaha myślałam, że padnę :D no wiec będzie i kiecka i sukienka :D

      Usuń
  4. Yyyy, to już??? O ja Cię, myślałam, że i ja przystąpię do akcji, ale jeszcze nie zaczęłam oswajać się z tą myślą, że będzie trzeba coś poza portkami uszyć, a tu już zaczynacie?!... o gromadzeniu pomysłów i materiałów nie wspomnę :( Oj, może na kolejny TSD zdążę :))))) No nic, będę podziwiać Wasze prace!
    A prześcieradło jest po prostu bajeczne!!! Sama bym się na takim wyspała! A poducha taka "słodziutka" :))))) mmmm.... Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia mogą być portki!! ja mam trylion tutoriali krok po kroku pisz co chcesz a ja ci znajdę :D
      A zabawa coś czuję będzie cykliczna więc wiesz :D załóż na pintereście katalog "to do it" i działaj! :)

      Usuń
  5. Bardzo przyjemny blog. Chciałam, mimo marnych umiejętności, dołączyć do wydarzenia TSD, ale niestety nie działa mi link. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam serdecznie do zabawy :D
      a co do linka to kurka blada u mnie działa :( buuuu... a spróbuj najechać na link i wcisnij prawy przycisk myszy i skopiuj adres odnośnika po czym, wklej go z reki w okno adresu www - może pomoże??

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)