poniedziałek, 15 września 2014

Czapka z gwiazdkami, podsumowanie TSD i KINDER NIESPODZIANKA :)

Stety, niestety tak to czasem bywa, że nawet jak się człowiek napina, to nie da rady wszystkiego zrealizować co miał w planach...
Tak było/jest i u mnie z TSD :(
Mimo ambitnego planu, zostało wykonane jedynie minimum...

Tadzinek obszyty w najpotrzebniejsze ciuszki i basta. Resztę skończę w przyszłym tygodniu, jak wrócimy do Szczecina, bo od kilku dni przebywamy hen hen daleko od domu :)

Mimo, iż z szyciem trochę mi nie wyszło, wyszła inna - bardzo fajna sprawa :)
Przygotowałam razem z naszym sponsorem (!) pewną Kinder niespodziankę dla wszystkich mam, które włączyły się w szycie w ramach TSD :)

Ja niestety nie mogę brać udziału, bo to by było nie fair :) ale dla Was to na pewno będzie super zabawa! i do tego do zgarnięcia małe co nieco :)

Jako, że wydarzenie TSD wyszło nam bardzo spontanicznie - proponuję przedłużyć o kolejny tydzień czas na dokończenie rozpoczętych prac.

ZASADY:
-należy uszyć coś dla dzieci w ramach TSD do 21.09.2014 i pochwalić się pracą na fb lub u siebie na blogu (w takim wypadku proszę o linka pod tym postem do waszego bloga).
-udostępnić u siebie na blogu lub fb informację o rozdawajce
-i basta :)


Zajrzyjcie koniecznie do Happy Fabric zobaczyć jakie cuda tam mają :)

A na koniec już moja a właściwie Tadzia czapa do kompletu z gwiazdkowymi spodniami :)





5 komentarzy:

  1. Witaj!
    Czapa ze spodenkami to przedni komplet! A dodatkowa bluzeczka też niczego sobie. Tylko pozazdrościć garderoby Tadziowi :)
    Co się odwlecze, to nie uciecze :) Czekam zatem na powrót i ukończenie listy!
    Biorę udział i tu link: http://creaturra.blogspot.com.es/2014/09/portki-czyli-cos-na-ksztat-spodni.html
    Niestety nie wiem jak uczynić go aktywnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę wziąść udzial :) http://dreamstosew.blogspot.com/2014/09/tydzien-szycia-dzieciom-dzien-4.html i do jutra wstawię informację o rozdawajce u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No czapa wyszła rewelacja. I cały komplecik jest cudowny :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj mam nadzieję, że mogę dołączyć? A tutaj link do moich uszytków :-)
      http://maszkownia.blogspot.com/2014/09/kominy.html

      Usuń
  4. Suuper komplecik :))) Cuuudny synus :)))) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)