środa, 10 września 2014

Dzień 2 TSD - Rock your baby :)

Co zrobić gdy wymyślisz sobie tkaninę i nigdzie, ale to nigdzie, jej nie ma??
Ano trza ją sobie samemu zrobić :)
Drukowanie tkanin jeszcze jest poza moimi możliwościami finansowymi, a dostępne na rynku firmy typu cottonbee nie umieją zrobić tego, co sobie wymyśliłam :)

Z pomocą przyszły mi półprodukty do malowania na tkaninach.
I tak powstały portki w gwiazdy :) z jedną czerwoną, zadziorną :)

Do koszulki z napisem DUDE w sam raz!






Chyba jeszcze powstanie czapa do kompletu :P


35 komentarzy:

  1. Ale porciochy zadzirne :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D gdyby nie było tyle zachodu z malowaniem gwiazdek to bym sobie takie same strzeliła :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. moge go spokojnie zabrać teraz na koncert rockowy :D

      Usuń
  3. Świetne! I tkanina i spodenki! Zestaw wymiata :)
    Ja walczę właśnie z jak na razie jednym i chyba jedynym uszytkiem, który może zdążę pokazać przed końcem tygodnia :)

    Swoją drogą dzięki wielkie za tyyyyle pozytywnych komentów pod moimi wypocinami, dzieki nim zebrałam się w sobie i coś czaruję ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czaruj czaruj :D ja samą prawdę pisałam - że ja też wcześniej do ciebie nie trafiłam :D kajam się nisko :D i obiecuję poprawę :D
      w zabawie nie chodzi o ilość pamiętaj :) moje dotychczasowe uszytki to tzw ekspresy :D jak sie ma owerlocka to chwila moment i są :D bez większego wysiłku :)

      pozdrawiamy również :D

      Usuń
  4. ach kochana, Ty to masz tempo ! :D
    super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki - czekam jak ty dowalisz posta to pewnie mi szczena opadnie :D

      Usuń
  5. Ja też lubię ten sposób "tworzenia" sobie tkaniny. To również dobry sposób na ratowanie odzieży, z której nie chcą zejść plamy, albo na odnowienie tego co nam się opatrzyło:) A portki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie - plamy!! ha!! chyba wiem jak nowe body odratować, które niechcący mi sie pofarbowały w praniu :D

      Usuń
  6. :D dobry wieczór
    portki rewelacja, sama bym chciała mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby ich robienie nie było takie czasochłonne to też bym je sobie machnęła :D

      Usuń
  7. super porciachy też nie raz kombinuję z malowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie rzadko do tej pory ale juz coś kolejnego mi kiełkuje w głowie :D z nutkami :D

      Usuń
  8. No toś Matka poszalała!!! Gatki rulez!!! :))))

    PS
    Swoją drogą tempo masz zawrotne. Zazzzzzdroszczę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :*
      ehh no i pochwaliła i tempo moje zwolniła :P
      w przyszłym tygodniu nadgonię :D

      :*

      Usuń
  9. Super portalachy, aż sama nabrałam ochoty żeby coś zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja i czapa do tego super pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapa już jest ale na razie wstyd jedną jedyną czapkę pokazywać :D może jeszcze uda mi się dziś zrobić :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. jest - w głowie niestety tylko, bo w mięśniach zeszło powietrze :P ale w przyszłym tygodniu sobie odbiję :)

      Usuń
  12. Rewelacyjne, tylko zastanawiam się jak w wytrzymałością na pranie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiam i mam nadzieję, że tyle ile obiecał producent flamastrów :D czyli na tyle długo by młody mógł spokojnie z nich wyrosnąć :D

      Usuń
  13. Powstał super komplet!!! trafiłam na Twojego bloga przez przypadek i to niedawno!! od razu zaczęłam wertować posty z poprzednich lat, bardzo podpasował mi Twój "styl" i "sposób bycia". Jestem mamą Filipa i małej Igusi - szydełkowanie i druty uratowały mnie przed codziennością, a ostatnio wyciągnęłam zakurzoną, starą maszynę do szycia i choć - improwizuję - wychodzą mi "małe", proste rzeczy, a teraz przymierzam się do leginsów zgodnie z Twoim przepisem :). dziękuję bardzo (w dodatku natrafiłam na SZCZECIN SZYJE, a jestem ze Szczecina, śledzę Was na fb pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow super :D
      Miło mi bardzo :) dołącz koniecznie do TSD na fb, bo będzie Kinder Niespodzianka również dla mam a nie tylko dla dzieci :)
      Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję spotkamy się na wrześniowym spotkaniu grupy Szczecin Szyje :D

      Usuń
    2. dołączyłam do Was!!!! oj pokażę co uszyłam dla dzieciaków :) może jeszcze nie za dużo, ale dopiero startuje :)

      Usuń
  14. Suuper spodenki :))) Aleez Ten Twoj Synus jest podobny do siostry :)))) Sloodziak do calowania :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj podobny podobny :D
      synek mamusi rośnie jak nic :D

      Ściskamy i ślemy pozdrowienia z ojczyzny! :D

      Usuń
  15. Portki pierwsza klasa, pomysł fenomenalny - ta czerwona gwiazda od razu zwróciła moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)