piątek, 19 września 2014

Urodzinowa krecja i przypomnienie o rozdawajce :)

Dziś moja Gwiazda kończy 4 lata :)
nawet nie wiem kiedy to zleciało?? jeszcze niedawno była taka malutka, jak Tadzinek, a teraz dumnie o sobie mówi, że jest starszą siostrą :)

A na prezent dla siebie młoda sama wybrała tkaninę, i to co ma być z niej uszyte :)
Jako, że od 2 tygodni łapie nas, jak nie jedno to drugie choróbsko, dopiero wczoraj zdołałam uszyć (magicznymi matczynymi siłami chyba, bo jestem mega chora) zamówioną spódniczkę :)

I nawet nie wiecie jak się cieszę, że zdołałam rano zrobić kilka zdjęć, bo cała kreacja po południu była umorusana śladami czekolady i radochy towarzyszącej jej jedzeniu :)
Gabrysia pękała z dumy w drodze do przedszkola, zwłaszcza, jak ktoś nas mijał i mówił : Jaka piękna księżniczka" - a Gabi do ucha szeptała - "Widzisz, mówiłam, że poznają kim jestem :) "


Tadzinek ma na sobie śpiworek, który szyłam kiedyś Gabrysi :) łezka w oku się kręci :) zwłaszcza, że w międzyczasie jeszcze dwójka innych dzieci z niego korzystała :) i w zasadzie mało co widać, że ona taki mocno eksploatowany :D



I jeszcze na koniec kilka zdjęć w drodze do przedszkola, i w trakcie ćwiczenia królewskich figur :D




I cukierasy na koniec - przypominam!! :D


16 komentarzy:

  1. Sliczna dziołszka i fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, uśmiałam się, jak wreszcie odcyfrowałam "dziołszkę". Od dzisiaj zamierzam używać tego zamiast "królewna". :)

      Usuń
  2. Do schrupania ta Twoja Gabrysia! Mniam! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej jaka księżniczka :) A jak pozuje ;) Super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczynka. O takiej spódniczce marzyłam jak byłam dzieckiem. Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Spódniczka śliczna, a księżniczka oczywiście jeszcze ładniejsza!
    PS. Widzę, że u Księżniczek pewne zachowania są stałe:D poznaję pewne z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka piękna - a pochwalisz się szczegółami konstrukcyjnymi? Jest jakaś podszewka? Dobrze widzę falbanę? A śpiworek Tadzia jest obłędny - rozpoznaję tę tkaninę... chętnie przykolegowałabym się do takiego ładnego śpiworka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla księżniczki Gabi !!!! Cztery lata to poważny wiek, szczególnie dla starszej siostry :) Piękna spódniczka i jeszcze piękniejsza modelka :) Dobrze, że śpiworek tej przydatny! I jeszcze wytrzymał 3 dzieci w tak pięknym stanie...
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, ach... :) Sto lat Gabi! :)
    Na fotce z Tadziem, Gabrysia wygląda jak dobra wróżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa Królewna! No nie idzie się pomylić, nawet gdyby ktoś chciał :)))))
    Przepiękna spódniczka! Znów strzał w 10!
    100 lat dla Gabrysi! Moc uścisków!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda pani! Buziaków dla Gabrysi cała kareta!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznotka :) Rosną ci szkraby :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna jak mama :))) Jeszcze raz Wszystkiego Naaajlepszego !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna spódniczka, kropeczki są urocze:)
    Wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no gwiazda, gwiazda! Miny boskie, jak na księżniczkę przystało :D
    A ten tiul w groszki wygląda bajecznie!
    Zdrowiej szybciutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)