sobota, 6 września 2014

Wymianka z wyzwaniem :)

Niektórzy z Was zapewne widzieli już wpisy u Kasi (klik
Jakiś czas temu umówiłyśmy się na wymiankę - najpierw na mini skrawki, a potem apetyt urósł na większe - 5,5 calowe :) ale, ale nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy przy tej okazji nie chciały czegoś uszyć :D 

Suma summarum stanęło na poduszce - ale nie byle jakiej poduszce :) 
Miałyśmy za zadanie uszyć coś z tego samego zestawu tkanin! 
Mmmm to taki smaczek mały - zobaczyć (i dotknąć!), jak druga osoba widzi te same tkaniny na gotowej pracy :) 
Jako, że kolekcja Jeni Baker jest bardzo kolorowa, ustaliłyśmy, że można używać dowolnych solidów :)

No więc tkaniny:

4 belki od dołu to już nie kolekcja J.Baker ale kupiona za jednym razem więc się liczyła do zestawu :)

Moja poducha dla Kasi:




Poducha ma standardowy rozmiar 40x40cm. Zamykana jest na zakładkę, która po bokach ma rygielki, by poducha za bardzo się nie uśmiechała, jak wsadzimy do niej puchowy wkład :D

Szyta z 4 tkanin J.Baker i 4 solidów. Wypełnienie poliestrowe - żeby była "puchata".
Wzór i pikowanie ewidentnie modern, szyte metodą "as you go" :) wrażenia podczas tworzenia - cudowne! :)

Byłam całkiem zadowolona ze swojego pomysłu, dopóki nie zobaczyłam paczki od Kasi - padłam jak otworzyłam karton!

Sami zobaczcie poduchę i to co wraz z nią wyciągnęłam :D







Jak widzicie od Kasi dostałam nie tylko poduchę (razem z puchowo-pierzowym wkładem :) ale i makatkę!!! aaaaa!!! ja bardzo bardzo bardzo chciałam mieć makatkę na ścianę :D i mam taką prawdziwą teraz :D

Koniecznie zajrzyjcie do Kasi zobaczyć jej relację :) TU

A i jeszcze nasze "skrawki" od których wszystko się zaczęło :)

Moje dla Kasi - zdjęcie zapożyczone od niej z bloga bo ja nie zrobiłam gapa foty przed wysłaniem :P


I te co ja dostałam :)


Aż mnie ręce świerzbią, by usiąść i z marszu uszyć coś kolorowego!!

Jestem szczęśliwa!! Bardzo, bardzo!!! :D

24 komentarze:

  1. Przepiękny ten quilt!
    PS. link do bloga Kasi nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi działa -hmmm wpisze jeszcze raz z www :)
      dzięki za uwagę :)

      Usuń
  2. Piekne rzeczy dostalas ale i t uszylas sliczna poduche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D czekam co ty uszyjesz z tych tkanin :D

      Usuń
  3. Nawet nie wiecie jak ja się zacieszam do tej wymianki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. prawda?? pierwsze skrzypce w tej wymiance należą chyba właśnie do niej :)

      Usuń
  5. aaaaaaaaaa wow!cuda.
    i tym samym przypomniałaś mi o tym , że ciągle nei skończyłam kapy na łóżko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i co Kochana z tym fantem trza zrobić?? :D
      szyć!! :D

      Usuń
  6. Coś mi się wydaje, że musimy pomyśleć nad kolejną wymianą, bo z tego co widzę obecne trofea przejęły nasze pociechy!! :)

    Dla mnie to też było wspaniałe doświadczenie za co Ci Kochana serdecznie po raz kolejny dziękuję!! I powiem to ponownie: to się nazywa: przeznaczenie :)))))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaaahaaa istenieje realna obawa, że jak dostaniemy coś nowego to dzieciaki przejmą to nowe :) tu plus, że przynajmniej odzyskamy poduchy :)

      przeznaczenie :D i dobra karma :D

      Usuń
  7. Piekne Cuuuda przygotowalyscie dla siebie :)))) Cuuudne prezenty !!! Dwie Baardzo zdolne kobietki Braawo !!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - powiem ci że to wspaniałe uczucie zarówno gdy dajesz jak i dostajesz :D

      Usuń
  8. Makatka boska, a i podusia fajna, kolorowa. Macie talent dziewczyny, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :)
      poducha od Kasi jest niesamowita - miękka i taka, że jak na niego głowę położysz to już nie chcesz z niej się podnosić :D

      Usuń
  9. Super podusia! Taka delikatna i kobieca. Fajnie współgra z tymi tkaninami fiolet, który wybałaś. A cudeńka, które Ty dostałaś już widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy ty wiesz, że ten fiolet to jeszcze od Ciebie ze sklepu??
      pierwsze zamówione amerykańskie tkaniny :D aaa :D
      nareszcie odważyłam się go ruszyć bo jest cudowny! :)

      Usuń
  10. Łaaaaaaaaaaaaa, też bym była szczęśliwa!!! Bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne poduszki! Każda zupełnie inna, a przecież mają ze sobą tyle wspólnego. W obu zachwyca mnie pikowanie! Super pomysł na wymiankę... Mini (Long) Quilt piękny i zdecydowanie Ci go zazdroszczę :) Na pewno pięknie ozdobi Twoją pracownię na poddaszu :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)