piątek, 5 września 2014

Moja nowa torba patchworkowa

W ostatnim poście pokazałam Wam moją torbę uszytą dla Doroty :)
Poniżej moja nowa cudownie patchworkowa torba!!!

Aaaa tak się cieszę :) Oprócz prezentowanej poniżej ww torby i manekina, który jest poduszeczką na szpilki, dostałam dla Gabrysi milion kokard, kokardek i spineczek robionych własnoręcznie przez Sylwię! Nici, tasiemki, i z czego najbardziej się cieszę pisak, który znika gdy przeprasujemy go żelazkiem!!! :) czad :)






A i dostałam jeszcze jedną nową poduchę od mojej mamy :D podziwiam tym bardziej, że dla mnie szydełko mimo znanych podstaw to nadal orka :)


A i serdecznie zapraszam wszystkie szyjące mamy, ciocie, babcie do udziału w TSD - czyli Tydzień szycia dzieciom :) polski odpowiednik KCW :)
Po szczegóły zapraszam TU

Ruszamy już w najbliższy poniedziałek! 

6 komentarzy:

  1. Super torba :) A manekin uroczy... i ten paseczek z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu robi sie talia osy prawda?? :D

      Usuń
  2. Świetne prezenty!!! Tylko pozazdrościć tak udanej wymianki:) Poducha dla mamy super, manekin bardzo pomysłowy (przyzwyczaiłam się do tych tradycyjnych, dlatego tym bardziej mi się podoba), a torba jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja pozazdroszczę uroczych podarków! Jako szyjąca mama chętnie się zmotywuję i wezmę udział w TSD, jak mi wejdzie link, bo póki co fb mi mówi, że strona nieosiagalna :/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No taki to pożyje! Tu wymianka, tam wymianka :)))))
    Torba super, rewelacyjnie odszyta - i ta zakamuflowana kieszonka na przodzie :) Pikowane kamyczki to dla mnie nieosiągalna umiejętność, tym bardziej podziwiam za precyzję :))) I ten zameczek i kieszonki wewnątrz - no pierwsza klasa!

    Igielnik mnie zastrzelił - trochę wygląda jak laleczka voo-doo :)))

    Poducha od mamy też piękna! Koronka zupełnie jak na materiale na poduszce od Cotton Cafe - będą do siebie pasowały na sofie!

    Tak mnie zaciekawiła ta wzmianka o TSD, że chyba nie mam wyboru i muszę w końcu założyć konto na fb :))) Dopingujesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta torebka niezwykle pomyslowa i pieknie wykonana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)