poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Gdyby nie SzczecinSzyje... czyli trochę łzawa historia w tle...

SzczecinSzyje ma już rok. 8 kwietnia obchodziliśmy I urodziny, a z tej okazji był i tort, i grupowe zdjęcie, i w ogóle atmosfera chichów i hahów :D

Jeszcze rok temu główne znajome szyciowe to były jedynie internetowe... a wiadomo w realu spotkania dają więcej wypieków na twarzy! :D

Zawiązała nam się mini podgrupa w grupie - Anonimowych Tkaninoholiczek :)
I właśnie od nich w ostatni piątek dostałam prezenty dla Tadka :) 
A jeszcze w poprzednim poście o Swoon Block pisałam, że będę potrzebować kolejnej kołderki w ciemniejszym kolorze... i mam :) i chciałam jeszcze uszyć milutki, mięciutki kocyk do fotelika i też dostałam!! :D

Zostawiam Was ze zdjęciami, ja omal się nie poryczałam jak zobaczyłam te prezenty - nie spodziewałam się - naprawdę...

Dziękuję Wam dziewczyny!!! :*



 



 Gabrysia też skorzystała na wizycie cioć :) piękna torebka plus słodkości :)



Niesamowicie milutki kocyk od Karoliny - ech jak on mi się podoba!! :D



BamBamy od Gniewki :D
no czy one nie są słodziaki hahahaa 


Oprócz przytulanek dostałam tez ikonę, na którą się już od dawna z nią umawiałam... Gniewka pięknie maluje :D 
 

Na razie wszystkim opiekuje się Gabi :)





Dziękuję jeszcze raz:
Joli - www.jolcinepasje.blogspot.com
Gosi G. - www.szuflada-duszy.blogspot.com
Gosi R. - www.zeskrawkowmarzen.wordpress.com
Julce - www.longredthread.wordpress.com
Justynie - www.facebook.com/MamDoKogoSiePrzytulic?fref=ts
Karolinie - www.b-craft.pl
Gniewce - www.gniewka-r.blogspot.com

--------------------------------------------------------------------------------

A tu tort urodzinowy SzSz i zdjęcie grupowe :D



Plus zapraszam do wspierania naszego projektu, bo SzczecinSzyje teraz Patchworki!!! :D

https://wspieram.to/szczecinszyje


Ech i dziś ostatni dzień by się zapisać na moje candy Pastelove na fb :)

https://www.facebook.com/HomemadePaulaLuczak/photos/a.298129683621245.52096.285303281570552/472853412815537/?type=1&theater


uff koniec :D a w planach mam materiał na co najmniej 8 kolejnych postów - szyję jak wariatka :D

34 komentarze:

  1. Przepiękne są te żaglówki, fajne masz koleżanki ;)
    Szyjesz jak wariatka? Widać właśnie, szalona! Ale to chyba ta ciąża bo ja też tak mam - kończę już quilt na który mnie namawiałaś wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo super :D koniecznie pochwal się!! :D

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty! Gabrysia powiadasz wszystkiego pilnuje, a ja myślałam, że ona w łóżeczki, bo już doczekać się nie może na braciszka;) Wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana ona jakby mogła, to by mi już sama go z brzucha wyciągnęła :D

      Usuń
  3. Przecudną niespodziankę sprawiły Ci dziewczyny! Wszystkie prezenty są super! Kołderka idealna dla chłopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mi szkoda, że nie mam już partnerki do KCW, ale szyjesz takie pięknie patchworki, że jestem skłonna wybaczyć :D. Szyj kochana szyj tylko nie zapomnij Tadzia urodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja szyję!! :D tylko nie mam czasu opublikować postów ;/
      jest już dresowa kręcąca się spódnica, plus bluzka też z dresówki :) najprostsza bluzka świata jak dla mnie :D i getry i jeszcze pewnie coś ale to z poślizgiem uszyję :D

      Usuń
  5. Coś czuję, że Gabrysia już nie może się doczekać braciszka - na pewno będzie chciała pomagać w opiece nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ciocia wczoraj była rozmowa wieczorem, że ona będzie karmić Tadzia z buteleczki, ja jej na to, że pewnie nie będzie okazji bo jej też mama butelką nie karmiła więc pewnie Tadzia też to minie - po namyśle powiedziała - to ja mu dam swojego cycusia :D omal się nie zachłysnęłam hahahaa :D a na pytanie czy myśli, że będzie miała mleczko " No powiedziałaś że mleczko samo się pojawia jak jest mały dzidziuś już na świecie" hehehe i tłumacz tu dziecku :) hehehee

      Usuń
  6. Piekne prezenty dostaliscie :):) Suuper,ze masz okazje pospotykac sie od tak z osobkami co uwielbiaja tworzyc ja Ty :) Napatrzec sie nie moge na ta Twoja Slicznotke :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty , Tadzio to ma szczęście tyle zdolnych ciotek ma wokół siebie. Przy okazji to i Gabrysia skorzystała ale teraz tak już będziesz miała , musi być sprawiedliwie co nie znaczy po równo. Pozdrawiam i jakby co to dzwoń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Kochana że na ciebie też mogę liczyć!! :*

      Usuń
  8. Ależ to prawdziwy Baby Shower - serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah byłam sceptycznie nastawiona do pomysłu ale teraz moge tak częściej :D

      Usuń
  9. Śliczne prezenty :) Każdy z osobna i wszystkie razem. No to teraz tylko czekać kiedy mały Tadzio pojawi się na świecie ;) Pozdrawiam i życzę dużo siły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* mam nadzieję, że te 2 tyg jeszcze wytrzyma w brzuchu :)

      Usuń
  10. Niesamowita niespodzianka !!! Wcale się nie dziwię,że się wzruszyłaś... Tyle upominków i w dodatku wszystkie gustowne i bardzo starannie wykonane.
    No i gratuluję rocznicy !!! Dużo Was tam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dużo a to nie wszyscy na zdjęciu :D

      Usuń
  11. Lał, piękne prezenty! Piękne i cudne!
    Wszystkiego najszyciiwszego z okazji pierwszego jubileuszu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne przenty dostalas. Gratuluje tobie i dziewczynom, ktore przygotowaly dla Ciebie taka niespodzianke

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna niespodzianka, ale ciotki kochane :) Nie dziwię się, że się Paulinko wzruszyłaś...
    Szyj, szyj, póki możesz - tylko jak napisała Dehaef, nie zapomnij Tadzia urodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zdolne te "Ciotki"!!! Żaglówki skradły moje serce :) Że nie wspomnę o wielorybach!!! Piękne prezenty i wspaniała grupa wsparcia (nie tylko szyciowego, ale jak widać również życiowego :))) ). Pozazdrościć przyjaźni!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby nie SzSz miałabym dużo więcej kasy i wolnego czasu ale moje życie byłoby o wiele smutniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)