niedziela, 20 kwietnia 2014

Spring POP Quilt

W prezencie dla siostry na zajączka.
Uszyty w ekspresowym tempie - duma mnie rozpiera :) po ostatnim UFO to miła odmiana :)




Nie jest prosto uszyć coś asymetrycznego - to fakt...



No cóż nie jestem nadal mistrzem wszywania lamówki - tu pokazuję Wam najlepsze ujęcie - jak widać lewej strony! aj aj aj za to doskonale umiem maskować swoje szyciowe niedoskonałości ^^

Trochę więcej pracy, ale efekt zadawalający :)




Pikowanie rzadkie, proste, acz czasochłonne - kołderka miała być jak najbardziej puchowa, bo siostra jest typem zmarzlaka :) 



Miało być słonecznie, wesoło, kolorowo!! :) 

P.S. nie mówcie mojej mamie, ale ja już mam w głowie kolejny dla niej :)

Quilt zgłosiłam do wyzwania Szuflady - Was też zachęcam do zabawy i koniecznie obejrzyjcie prace innych uczestników :)


 

20 komentarzy:

  1. Fajny, radosny quilt. Podoba mi się jak go przepikowałaś. A ta tkanina na tyle - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny quilt!!! Musiałaś załączyć chyba jakies turbo dopalacze, bo uszyty w tempie o jakim się nawet nie śniło najstarszym góralom! Piękne kolorki i ciekawe pikowanie:) Wyglada tak radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sam widok kołderki robi się ciepło, do tego to słodkie pikowanie i jak równoooo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kołderka! Piękne tkaniny dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyszlo. I podoba mi sie pikowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i przytulaśna kołderka!! Pod Twoim wpływem zaczęłam swoją, już prułam... Chyba zagości na moim warsztacie na dłużej....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, radosny quilt - aż chce się patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :D

    dziewczyny bez prucia się nie liczy :D ja też przy tej prułam hehehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna!!!, jak wy to robicie,ze wam tak równo schodzą się te trójkąty i w ogóle wszystkie kąty,mnie to nie wychodzi,mało tego jakoś grubo przy tych łączeniach tak .

    OdpowiedzUsuń
  10. Na żywo jeszcze ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To pikowanie w fale wygląda rewelacyjnie, a kolory są po prostu boskie, takie intensywne w połączeniu z bielą... Na lamówkę nawet bym jakoś szczególnie nie patrzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna narzuta oj piękna :-). I napracowałaś się przy niej bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę dopiero teraz bo zaraz po publikacji postu odjęło mi mowę :))))) Ależ Ty masz tempo! Śliczna kołderka! Sądząc po pierwszych zdjęciach z prac - nie mogło być inaczej. Wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No taki zajączek to skarb :)!
    Piękny quilt.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł i kolory super! Piękna kołderka :) No a pikowanie bardzo pomysłowe i idealnie pasuje do całości :D
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny ten pled. Lubię takie połączenie kolorowych tkanin z bielą. I świetne to pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, radosny i wiosenny patchwork - bardzo mi się podoba !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)