wtorek, 8 kwietnia 2014

Etui na pampersy dla chłopaka

Wczorajszy poniedziałek była dla mnie bardzo pracowity :)
Powstał blok kwietniowy SBC, dziś prezentowane etui na pamperki i jeszcze post pt: "Czy linijka ma znaczenie?" Jak pewnie się domyślacie ma i to duże :) ale o tym za kilka dni, muszę pozszywać wszystko...

No, ale wracając do etui :)
Chciałam, żeby było trochę szersze, żeby z boku zmieścił się jeszcze krem do pupy :) idealnie pasuje na kilka pamperków, chusteczki i rzeczony krem po boku :)

Bawełnę kupiłam już jakiś czas temu... klimaty morskie siedzą mi w głowie od jakiegoś czasu :) ot powiew lata mi się już marzy :) w tym roku jeszcze pewnie nie, ale w następne wakacje na bank całą rodziną na żaglówki się wybierzemy!! :)






A to ostatnio śpiewa non stop Gabrysia :) jak się domyślacie zdziwienie ludzi wynikające z doboru repertuaru - bezcenne :*

ech :D


21 komentarzy:

  1. nooo, teraz to faktycznie w pełni gotowa jesteś :D śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!! jeszcze nie jeszcze nieee :D mam tyle rzeczy do uszycia w kolejce :D

      Usuń
    2. a to już tuż tuż :D Etui świetne.

      Usuń
  2. Prześliczne to etui uszyłaś.... jak na żonę marynarza przystało, to nawet tkaninkę w ten deseń wybrałaś...
    Teraz dopiero widzę, czego ja zapomniałam uszyć w swojej wyprawce dla małej... musze uszyć ten gadżecik, bo wiem, że się przyda... Tak z głowy szyłaś, czy z jakiegoś tutka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z głowy :) dołożyłam pamerka mniej więcej obliczyłam rozmiar a reszta standardowo jak szyje się torebki z podszewką tyle, że w mniejszym rozmiarze :)

      Usuń
  3. Paula, morskie klimaty! Super :) A piosenkę, chętnie bym pośpiewała z Gabrysią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. materiał w żaglówki piękny :) etui super lubię jak takie praktyczne rzeczy są takie piękne
    wakacje pod żaglami :) zazdroszczę choć dopiero to za rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku wakacje będą bardziej leniwe, ale na pewno też pływanie zaliczymy :D tyle, że pewnie bez noworodka :D

      Usuń
  5. Super etui. Podpisze sie pod Sagitta- fajnie jak rzeczy sa nie tylko praktyczne ale i piekne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nadążam za Tobą - wczoraj kolejny śliczny, precyzyjny blok, dziś urocza wyprawka dla Maluszka!!! Skąd Ty na to wszystko znajdujesz energię? Masz korbkę tu i tam którą nakręcasz jak czujesz, że baterie się wyczerpują??? Zdradź rąbka tajemnicy, bo zdecydowanie nie jestem w posiadaniu tej utajonej wiedzy, a przydałaby mi się, oj przydała :))))
    Jesteś moją Idolką Paula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe u mnie to taka parabola z szyciem :D zresztą widać po wpisach :D

      ale powiem ci jedno - pozytywne myślenie!!! :D
      ja dziś uszyłam jeszcze kilka rzeczy ale spokojnie dopiero w najbliższych dniach pokażę co i jak :D i mam jeszcze jeden duży projekt nad którym siedzę od wczoraj hehehe może zdążę przed porodówką :D albo na niej między skurczami będę szkicować nowe bloki i pomysły w moim bazgroszycie :D

      ech idę nogi wyciągnę bo właśnie wróciłam z I Urodzin Szczecin Szyje i padam na pyszczek :D a jeszcze trza dziecię umyć i do łóżka zagonić :*

      Usuń
  7. Jest śliczne!! co tu więcej pisać, inne mamy będą zazdrośnie zerkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm czy powinnam wziąć wizytówki na porodówkę?? :D hehehee

      Usuń
  8. Śliczne etui :) Ściskam mocno i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość że praktyczne to jeszcze ślicznie wygląda. Repertuarowi się nie dziwię, bo mój mały śpiewa to: https://www.youtube.com/watch?v=_pCdk5uGNyU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D a repertuar zapożyczam i dziś śpiewamy hej hooo :D :D

      Usuń
    2. no ładnie przesłuchałam do końca i teraz ja to cały czas śpiewam :D
      i ze śpiewem na ustach biorę się za dokończenie pikowania patchworku dla Tadka :D

      Usuń
  10. Bardzo fajne. Widziałam je na Flickr. Przymierzam się do uszycia czegoś podobnego dla kuzynki (a raczej dla jej synka).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)