środa, 16 kwietnia 2014

Yess Yess szyję dresss :)

Nie ma sensu rozbijać tego na pojedyncze posty - po prostu pokażę Wam co w ostatnich dniach uszyłam nie patchworkowego :)

Jako, że niedawno z dziewczynami z SzSz zamówiłyśmy całą belkę dresówki (podziękowania dla Basi i Marty), a do tego kwietniowe SewAlong SzSz również ma temat przewodni dzianina dresowa - to szyję jak wariatka dresowe projekty :) a to nie wszystkie - jeszcze 2 mi wiszą :) ale dziś już kroję bawełnę na siostrzany patchwork - chwila na odsapnięcie :)
Relax :D

Miłego oglądania :)

KOMINY




WIRUJĄCA SPÓDNICZKA




ZAWADIACKA BLUZA NA KRÓTKI RĘKAW








PAN SZARACZEK :)



Na tą chwilę to wszystko ale jeszcze coś mam w głowie :D

14 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne, modelka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Twoja córeczka jest śliczna! I ma bardzo łobuzerskie spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te dresowe projekty, a modelka piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale, oj jak ja bym chciala tak szyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają ubranka szyte przez Ciebie. Podziwiam Cię za wszechstronność (ja nie mam odwagi by usiąść do dzianin).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pan szaraczek świetny, to sew along wygrywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygodne, praktyczne i po prostu śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo :D staram się szyć ubrania dla córki w takim stylu w jakim ja bym tez mogła chodzić :D a wiadomo na dzieciaka i mniej tkaniny idzie i przede wszystkim szybciej się szyje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ta ciąża dodaje ci powera, dziewczyno szalejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy:-). Ja osobiście uwielbiam rzeczy z dresu :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze mieć tak świetnie szyjącą mamę !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w dresówce dzięki motywacji związanej z wyzwaniem SzSz :) Twoje rzeczy są piękne, pełne fantazji i subtelności :) Podziwiam i motywuję się do dalszego szlifowania warszatatu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)