środa, 21 listopada 2012

Ktoś mnie docenia, ktoś mnie lubi :D

Jest mi niezmiernie miło :D 

naprawdę :D 

dostałam wyróżnienie Liebster Blog Awards od Liwias i od Meli :D


a oto pytania, na które mam odpowiedzieć:
od Liwias:

1-Do którego filmu wracasz najczęściej
"Jak stracić chłopaka w 10 dni" -> cudowna komedia romantyczna, która zawsze poprawia mi humor :D pierwszy raz oglądałam ją we Włoszech z przyjaciółmi, więc dodatkowo wracają wspomnienia związane z okresem, gdy mieszkałam w malowniczej Genui ^^  

2-Jaka książka zawsze poprawia ci humor? 
Poprawia mi humor wszystko co wyszło spod pióra Moniki Szwaji, Joanny Chmielewskiej, Małgorzaty Musierowicz ot babska trójca :)

3-Ulubione miejsce na wyjazd? 
Rodzinny dom moich rodziców - tam ładuję baterie.  

4-Jaki rodzaj leniuchowania lubisz najbardziej?
Nie wiem czy czytanie ciekawych blogów to już leniuchowanie czy jeszcze praca, która ma na celu pobudzić moją kreatywność i zmotywować do pracy :)

Ja generalnie rzadko leżę i nic nie robię :D mam to po mamie hehehe  

5-Czekolada czy chipsy?
Zdecydowanie czekolada w KAŻDEJ ilości :D zwłaszcza Nussbeiser, co nie raz wykorzystuje mój mąż :D

6-Czy lubisz biżuterię, jeżeli tak, to jaką najchętniej nosisz?
Bardzo lubię - przed ciążą, a nawet jeszcze w trakcie nosiłam naszyjniki, kolczyki, bransoletki, zegarki dopasowane do stroju, broszki, pierścionki... ale jakoś po ciąży w ogóle nie pamiętam żeby ją założyć - teraz zazwyczaj noszę obrączkę i kolczyki, a to najlepiej jeszcze jak są takie wkręcane żeby je na noc nie trzeba było zdejmować - cała moja biżuteria służy teraz za grę - "dopasuj w pary" :) pewna 2-latka ją zaanektowała :) 

7-Jaki styl ubierania preferujesz?
Przede wszystkim wygodny - elegancja z nutką ekstrawagancji (och jak ładnie to brzmi ^^)

8- Spódnica czy spodnie? 
A tu cię mam :D legginsy!! choć gdy kilka lat temu zdobywały łaskę to ja myślałam że ich pogięło :D 
no ale wpadłam po uszy - uwielbiam getry :D choć kiedyś (czyt, znów przed ciążą) najczęściej chodziłam w sukienkach

9-Jakiego koloru nie znosisz? 
Średnio pałam miłością do kolorów neonowych ;/ lubię naturę a te kojarzą mi się z plastikiem rodem z mejd in czajna

10- Czy masz w domu czworonoga?
Niestety nie - za to mam kanarki :)  

11-Jaki prezent gwiazdkowy sprawiłby ci największą przyjemność w tym roku?
Szczerze?? jakieś fajne tkaniny, kolorowe guziki i zamki, koronki, tasiemki :D 
Taki list wysłałam w tym roku do Mikołaja!!
Zresztą nie jestem wymagająca wszystko mnie zachwyci :) liczą się intencje i już :)

od Meli:


1. Jak odkryłaś/łeś swój talent?
Mój talent?? heheh zawsze dużo mówiłam że chciałabym szyć no i gdy sie obroniłam  dostałam maszynę w prezencie od mojego przyszłego jeszcze wtedy teścia :) więc trzeba było się zmierzyć :)

2. Wymarzone miejsce do zamieszkania?
Liguria

3. Wymarzona praca?
Taka, która oprócz stawianych wyzwań daje masę satysfakcji :)

4. Co Cię drażni?
Aktualnie budowlańcy, którzy budują mi pod oknem wieżowiec ;/ brrr te drgania wbijanych belek doprowadzają mnie do szaleństwa ;/

5. Co podziwiasz w ludziach?
ich kreatywność - mam wieki szacunek do ludzi etchniki np jak ktoś wpadł na pomysł zbudowania owerlocka który tak ułatwia nam pracę?? patrzyłam na schemat bez obudowy i jest obłędny :D

6. Najpiękniejsze miasto w Polsce?
znam dobrze tylko trzy: Konin - moje miasto rodzinne, Szczecin - gdzie mieszkam od 10 lat i Wrocław - ostatnia moja przygoda - i każde z nich ma takie miejsca gdzie dech zapiera :)

7. Czym jest dla Ciebie miłość?
Pewnością, że się jest i będzie.

8. Gdybyś miał/a dać ludziom pouczenie to co by to było?
Wyciągajcie wnioski z popełnionych błędów, żeby ich znów nie popełniać - wybaczajcie ale nie zapominajcie.

9. Czego najbardziej w życiu pragniesz?
Szczęścia i nie ważne czym ono jest :)

10. Czego żałujesz?
 Że mogłabym robić więcej, a jakoś mi nie wychodzi...

11. Czekolada czy lody?
czekoladaaaaaa :D 


"Nominacja Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (poniżej 200) ,więc daje to możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 

No więc zadanie wytypowania 11 blogów, które uwielbiam obserwować nie było proste - wszystkie powinny zasłużyć na wyróżnienie, ale że nie chcę przerywać łańcuszka, bo mi zrobiło się bardzo miło to może komuś jeszcze też ->  to chciałabym nominować następujące blogi (kolejność przypadkowa):



Moje pytania to:

1-Napisz pierwsze słowo na "a" jakie przyjdzie ci do głowy :)
2-Zawrócić ci w głowie mogą bruneci czy blondyni?
3-Zimą w tropikach czy latem na Islandii?
4-W dzieciństwie nosiłaś warkoczyki czy kitki?
5-Śpisz na poduszce czy na płaskim łóżku?
6-Notatki robisz długopisem czy ołówkiem?
7-O czym myślisz przed snem?
8-Wolisz serial w domu czy film w kinie?
9-Na co dzień szminka czy błyszczyk?
10-Jaki jest Twój ulubiony zapach?
11-Kto jest Twoim przyjacielem?

czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi :) 

Dobranoc pchły na noc :)
 

4 komentarze:

  1. ajajajjj :) dzięki ! jak będę miała wolną chwilę, zajmę się tym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej! Dziękuję Kochana za wyróżnienie! :)

    Napisałaś w tytule "Ktoś mnie docenia, ktoś mnie lubi :D"
    No pewnie, że ktoś Cię lubi i docenia bo świetna dziewczyna z Ciebie i piękne rzeczy szyjesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania możliwie szybko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)