niedziela, 18 listopada 2012

Prezent od Jednoiglca i jego siostra :)

Jakiś czas temu brałam udział w zabawie u Julki z bloga jednoiglec.blogspot.com ( polecam cuda tworzy!!) i właśnie dotarła do mnie od niej przesyłka :) same ochy i achy jak ją rozpakowałam :D 

Rety wiedziałam, że rozczulają mnie piękne prace i cudne materiały... ale żeby, aż tak zapomnieć języka w gębie?? 
hehehe no zresztą zobaczcie sami cóż za cudna kosmetyczka!! ^^ od razu musiałam do niej doszyć siostrę :) 

no normalnie wiecie, że ja nie uszyłam jeszcze ANI JEDNEJ  kosmetyczki do tej pory?? (tzn. jedna źle zszyta i skrojona nadal straszy w pudle z napisem niewypały ;>)

Gwoli wyjaśnienia - prezentowa jest ta śliczna czarno-biała -> ja dorobiłam kolorową :)




 A tak wyglądają kosmetyczki z bliska :)



 w środku słodka mini kieszonka :) np.: na kolczyki :)



a tu już moje niecierpliwie szyte dzieło ^^







a tu jeszcze raz siostry razem :D


moja jest ciut mniejsza :)

i ma masę zastosowań :)

1-jako mini kosmetyczka do torebki (zmieści się zestaw pierwszej pomocy makijażowej)
2-saszetka na dokumenty
3-portfelik
4-torebka dyskretka na comiesięczny zapas produktów higienicznych ^^
5-torebusia dla Gabrysi

6-pojemnik na gumki i spinki Gabryśki (wreszcie wszystko w 1 miejscu)
7-torebeczka na leki do podróży
itp i itd :D

normalnie poszyję je pod choinkę rodzince :D

bo cudnie się je szyje - są mega pozytywne!!


A i od Julki dostałam również prześliczne tkaniny w paczce :) 
ale o tym w następnym poście, dziecko z drzemki mi się budzi = trza małej jeść dać :D 

bardzo miłej niedzieli Wam życzę :D

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że ten skromny prezencik przypadł Ci do gustu. Ale jeszcze bardziej się cieszę, że tak szybko zrobiłaś świetny użytek z tkaniny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem Ci, że jak na mnie to mega błyskawiczne tempo :D bo ja z tych, co chomikują piękne tkaniny i lubią na nie patrzeć :D i wtedy jestem bardzo szczęśliwa :D mąż się śmieje że powinnam mieć sklep z tkaninami heheh

      do dziś mam jeszcze materiały zakupione u Ciebie w sklepie ^^ ale właśnie dojrzałam do szycia z nich :D

      Usuń
  2. pierwsza? no to pięknie wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)