piątek, 16 listopada 2012

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA - CANDY/GIVEAWAY

Coraz bliżej święta :)

więc i ja chcę się podzielić z Wami tym co mam :)

a dziś mam fajne tkaniny - każde w szerokości ok 50x70cm



Zestawów do rozlosowania mam aż 3!! 
i istnieje prawdopodobieństwo, że zgarnie je jedna osoba :D

ZASADY:

1- zamieść pod tym postem komentarz o chęci wzięcia udziału w rozdawajce ( fajnie jeśli napiszesz co byś uszył/a z tych tkanin :) 2-jednocześnie umieść na swoim blogu informację o candy wraz z banerkiem na bocznym pasku 
3-osoby bez bloga proszone są o umieszczenie na facebooku linka z informacją o zabawie i wklejenie w komentarzu odnośnika do tego wpisu

Powyższe zasady uprawniają do wzięcia udziału w losowaniu 1 zestawu. Aby podwoić szanse należy zostać obserwatorem bloga, o ile jeszcze się nim nie jest :)

Potrojona szansa jest wtedy, gdy polubicie mój sklep na platformie Dawanda.pl o tu czyli dodacie jakąś rzecz zamieszczoną w sklepie do ulubionych lub oznaczycie ją serduszkiem :) Zwłaszcza, że jest teraz tam promocja że możecie wygrać którąś z nich i otrzymacie ją całkowicie za darmo :)

Poniżej zestawy:





 Zdjęcia do podlinkowania - 2 do wyboru.



Aaaa no i proszę napisać, który zestaw chcielibyście dostać :P

100 komentarzy:

  1. Oj ja zgłaszam się potrójnie i podnoszę obie ręce i nogi, by wyrazić chęć udziału:D 3 warunki spełnione - wystarczy czekać na łut szczęścia:) Bardzo, bardzo chciałabym materiał w ptaszki, Myślę, że powstałaby piękna nerka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z takiego kawałka to nawet dwie jak nie trzy nereczki będą ;>

      Usuń
  2. Ja zgłaszam się podwójnie :) pędzę zamieścić banerek. Twoje poczynania obserwuję już od jakiegoś czasu.
    Najbardziej podobają mi się sówki. Moja Młoda byłaby przeszczęśliwa, gdybym uszyła jej sówkową poduchę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zalogowana na Dawanda.pl ale serduszko oznaczyłabym przy chuście chłopięcej pod szyję bo jest świetna!
    Poza tym zapisuję się z chęcią na Twoje candy i mam chrapkę na zestawik nr. 2 :)
    No i obserwuję ozywiście od dawna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam bo motylkowa tkanina jest prześwieta i po nią pierwszą bym siegnęła na półce:] Obserwuję a serduszko dodam jak rozgryzę tą stronkę:] Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja staję w kolejce po zestaw nr3 :D
    Już widzę te sowy na dodatkach do łóżeczka dla mojego malucha :DD Śliczne :)
    Banerek na będzie na Aninkowie, jestem obserwatorem :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zestaw trzeci, material widzialam w Jysku ale byl za drogi...a uszylabym zabaweczki dla mojej zaciazonej przyjaciolki, bo obiecalam pomoc w wyprawce, marze tez o patchworkowej kolderce dla malenstwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja lubię chodzić na przeceny :D zdaje się że jeszcze trwają na te tkaniny :)

      Usuń
  7. śliczne materiały, podobają mi sie i sówki i motylki i ptaszki:-), ale chyba najbardziej sówki. Uszyłabym pewnie podusie. Obserwatorem już jestem, w sklepie rozejrze sie już za chwilę. Pozdrawaim i zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 zestaw jest debest! pozdrawiam na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne prezenty!
    Zapisuję się oczywiście! najchętniej zgarnęłabym wszystkie, ale jeśli mam typować, niech to będzie nr 1 - z motylkami. Uszyłabym z tych tkanin koty-naklamkowce :)
    Zaraz umieszczam info o CANDY w pasku na moim blogu, a blog dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu :) spełniasz Warunki na 2 zestawy :) więc Twoja nazwa trafi do dwóch kubeczków :) daj znać tylko jaki w drugiej kolejności chciałabyś dostać zestaw :)

      Usuń
  10. Już jestem i się zapisuję :) Tylko problem w tym ,który zestaw wybrać :) Miotam się między zestawem nr 2,a 3.Chyba jednak 3,bo sówki uwielbiam i pewnie byłaby z tego podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, wkleiłam na Facebooka, ale nie wiem, jak mam tutaj wkleić ten odnośnik :(. Jak to zrobić? Może to link do konta?
    https://www.facebook.com/katarzyna.koczwara.3 No nic, może się uda:).

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie zestawy cudne!

    chetnie sie zapisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się i liczę na szczęśliwy traf! Wybieram zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zapisuję. :)
    Wybieram zestaw numer jeden :)
    A ja jeszcze nie wiem co bym uszyła hm ale napewno coś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się podwójnie:) Tkaninki prześliczne wszystkie, ale jakbym miała już wybierać to 2. Prześliczne ptaszyny, z których na pewno bym coś uszyła: poduszeczki, sówki, zrobiła domki lub tablicę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zgłaszam się potrójnie, baneruje ,obserwuje i kosmetyczkę lubuję ;) tkaniny naprawdę przepiękne , ciężko się zdecydować, najbardziej podoba mi się zestawik 2, z pewnością powstała by z nich śliczna poszeweczka na mojego Jasia :D
    Pozdrawiam ciepło... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuje sie z wielka ochota na takie cukierasy. jako ,ze zaczynam moja przygode z maszyna wiec zapewne uszylabym podusie w sowki lub motylki.
    dodalam do obserwowanych , a banerek zachwilke pojawi sie na blogu.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. super nagrody z miłą chęcią wezmę udział :)
    http://guma-balonowa.blogspot.com/2012/11/candy.html
    obserwuję :)
    Ja z materiałów uszyje sobie małą kosmetyczkę bo ostatnio tego mi brak :_

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Lena C.

    Banerek umieszczony- http://95do60.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pofruwałabym z tymi motylkami z zestawu 1...

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zgłaszam (byłam święcie przekonana, że obserwuję a tu klops, już naprawiony :)). Ptaszki i sówki są śliczne, zdecydować się nie potrafię, które ładniejsze. Lecę do siebie zamieszczać informację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw sowowy mnie kręci zdecydowanie! Staję w kolejce:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku .... sówki są prześliczne, uszyłabym Złotowłosej poduszkę, albo woreczek....Zapisuje się bez żadnego ale :) Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    Ja staję w kolejce po zestawik nr 3. Jestem obserwatorem a banerek jest na moim blogu: http://rodzinkazinnegoswiata.blogspot.com/

    Z tych tkanin uszyłabym kocyk dla mojej jeszcze nienarodzonej córeczki:) - byłby piękny w te sówki:)

    Zapraszam na moje Candy w którym do wygrania książka z wykrojami: http://rodzinkazinnegoswiata.blogspot.com/2012/11/rozdawajka-z-innego-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW jakie super cukierasy. Ustawiam się oczywiście.
    A co bym uszyła? na mai-taia bym chyba ten materiał wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    i love you

    OdpowiedzUsuń
  27. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  28. witam:)
    piękne tkaniny z chęcią zapiszę się na takiego cukierska:)pytasz co uszyłabym.... szyje Aniołeczki i serduszka i inne takie drobne ręczne poTworki:) a co do zestawu to oba trzy cudne;)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne tkaniny, w sam raz na podusie dla mojej młodszej niunki. A ze skrawków może coś do przytulania :P
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie prześliczne, ale zdecyduję się chyba na 2.
    Bardzo chciałabym mieć poduszkę w taki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam pojęcia co to candy, ale z tego co piszesz to pomysł przedni! Nie wiem tylko jak wykonać krok 2 i 3. Co i jak z tym banerkiem, gdzie to sie ustrojstwo ustawia?... I nie potrafię się zdecydować czy ptaszki czy motylki... z jednego i z drugiego widzę oczyma wyobraźni przecudne tuniczki dla moich dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw 1 i 3 zdecydowanie..
    Dzięki za mozliwość wzięcia udziału w takim fajnym candy.
    Obserwuje, a baner widnieje tu:
    http://nibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z materiałów najpewniej powstana poszewki na poduszki ;)

      Usuń
  33. Ustawiam się w kolejce po zestaw 2. Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. trafiłam do Ciebie dziś pierwszy raz- zostanę na dłużej :) w candy bardzo chętnie wezmę udział, baner zmieściłam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce,spełniłam chyba wszystkie warunki,cukieraski przesłodkie:)
    Zwłaszcza zestaw nr 3,moja córa marzy o podusi w sówki więc w razie szczęśliwego trafu spełnię jej życzenie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne tkaninki mnie najbardziej podoba sie zestaw 2 i 3. a co bym uszyla-podusie do pokoiku corci lub jakies ozdoby do powieszenia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja dołączam do zabawy :) Obserwuję (jako Puella eximia), banerek na blogu puella-eximia.blogspot.com, komentarz wpisany, dodałam do ulubionych spódniczkę w gwiazdki (idealna dla córy). Co do zestawu to ciężko się zdecydować, więc piszę się na którykolwiek z nich. Na pewno uszyję jakiś ciuszek dla córki :) Pozdrawiam
    Mój mail: puella.eximia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się uszyłabym poduszkę,portmonetkę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem kolejna w kolejce - ze szmatek na pewno byłyby ubranka dla lalek uszytych przeze mnie. Dołączam do obserwatorów, jednocześnie zapraszam na mojego dopiero powstałego bloga:
    Miły Drobiazg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się ooo by się przydało :) wszystkie ładne ale mi by pasowała 3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja właśnie próbuję uszyć dodatki do nowego pokoju dziecięcego ;-) i takie zestawy byłyby na czasie ;-)

    zgłaszamy się, banerek wstawiony i obserwujemy :-)

    pozdrawiam
    Karla

    OdpowiedzUsuń
  42. magically! delicious!!
    ♥♥♥ Your game is on my sidebar ♥♥♥
    set 2 or 3 (sew pillow for my son)
    http://ponaroshka.blogspot.ru/
    hugs
    Svetik

    OdpowiedzUsuń
  43. Banerek zamieściłam, zostałam obserwatorem(z czego cieszę się ogromnie)... wszystkie zestawy są śliczne, ale moja córeczka wybrała z motylkami na torebkę,bo "w motylki jeszcze nie mam".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Baner na http://cysiowelove.blogspot.com/
    Obserwuję jako Kinga L i dodałam serduszko w sklepie przy sówkowej bandamce :)
    A wybieram zestaw nr 2 - tak sobie pomyślałam, że pierwsza Tilda jaką uszyję będzie miała sukienkę w ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwatorem już byłam, a banerek i informację na blogu umieściłam, a więc mam 2 szanse :). Ucieszę się z każdego zestawu, ale chyba najbardziej z ptaszków i motylków. Wyszłyby z nich ładne poszewki lub woreczki.

    Pozdrawiam,
    Alicja

    aluchabubucha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja też chętnie ustawiam się w kolejce, a materiały wykorzystałabym na coś co uszyłabym mojej córce. Może poduszkę? Wykorzystując przy okazji Twój tutorial na patchwork?
    Polubiłam już na FB jako Agnieszka Hb a banerek jest na moim blogu
    Zestaw nr 2
    anieska7@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam. Nie moge przejśc obojetnie obok tak pięknego candy,wiec jeśli pozwolisz to zapisze się na nie. Wybrałabym zestaw nr 3 i uszyła poduszki do salonu. Pasowałyby doskonale do klimatu mojego przyszłego salonu i ulicy na której buduje mój dom,a nazwa tej ulicy to SOWIA ;) Obserwuję jako aniachrz :))

    OdpowiedzUsuń
  48. duzo chetnych....jak w latach '80 hehe to i ja stoję. Urzekł mnie zestaw nr 1 oraz zestaw nr 3 ale bardziej nr 1. Moje dziewczynki miałyby z nich torebeczki- bo oczywiście muszę dwie i to takie same bo będą się kłóciły. I prezent gwiazdkowy miałabym z głowy:-)) i juz Cię obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się :) obserwuję z chęcią, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    najbardziej podoba mi się zestaw nr 1, bo te motyle są cudne, najpewniej, znając mnie, uszyłabym z tego torebkę, kosmetyczkę, czy inny babski atrybut ;)
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. zapisuję się na zestaw nr 1.
    widzi mi się z tego letnia torba albo jakaś zabawka dla dzieci.
    nina.lisowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się podwójnie. :) Banerek jest na moim blogu, zaczynam obserwować. ;)
    Trudna decyzja, ale muszę się na jakiś zestaw zdecydować, więc wybieram 3. :)

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. zglaszamy sie po takie slodkosci:)
    z zestawu nr.2 powstala by piekna poducha dla mojej coreczki bo wciaz podkrada moja:))
    z nr3 usylabym sowe dla mojego siostrzenca... strasznie je lubi
    na fb polubilam chuste pod szyję:))
    misiormagda@gmail.com
    jutro napisze posta:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Materiałki przydały by mi się bardzo, na razie zbieram i chomikuję, uszyłabym troszkę dziecięcych rzeczy dla mojego synka, przede wszystkim poszewki na poduszki, na kołderkę, woreczki. I zabawki dla dzieci w rodzinie :-) Zapisuję się z przyjemnością na candy. Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że zgłaszam się podwójnie, dołączam do obserwujących, natomiast facebooka jeszcze nie posiadam, ale na dniach założę, więc wtedy polubię :-) Bardzo podoba mi sięzestaw nr. 3. Pozdrawiam

      Usuń
  54. Obserwująca już jestem. Zgłasza się. Nie wiem co bym uszyła miśka, poduchę. Wszystkie zestawy super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też się zgłaszam i obserwuję :)
    a w kolejce ustawiam się po zestaw 2 lub 1

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuję i jest bannerek na moim blogu :)

    zgłaszam się po trzeci zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zestawy. Dopiero zaczynam przygodę z jakimkowlwiek szyciem, ale mam już kilka pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja się zgłaszam :)
    banerek umieszczony, obserwuję również
    wszystkie zestawy piękne jakby mi się udało wygrać to poproszę nr 3 :) choć 1 też kusi to jednak 3
    a co bym uszyła??
    jestem antytalentem, ale może mając kawałek materiału bym coś wyczarowała??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Szanse podwajam na samym początku, a banerek zamieszczam tu: triozrio.blogspot.com
    Co uszyję? Ja nic, bo mam dwie lewe i tylko z zazdrością i podziwem podglądam blogi takie jak Twój. Ale u kuzynki zamówię maskotkę dla mojego malucha - do lutowego rozwiązania powinna zdążyć;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ach! Sowy! Świetne! Mistrzynią szycia nie jestem, ale marzy mi się taka poducha dla Anieli :-) Jeśli szczęście dopisze dam z siebie wszystko :-) Baner wędruje na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja się zgłaszam potrójnie. Obserwuję, wkleiłam baner i polubiłam sklep :)
    Uszyłabym poduchę w kształcie koła ratunkowego, łódeczki i kotwicy... Upiększam pokój Bąbla.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. ptaszki. albo motyle. albo sowy. trudno sie zdecydować ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :) Właściwie to byłby mój pierwszy raz w szyciu, ale jestem bardzo kreatywną osobą i lubię podobne zajęcia, więc myślę że wymyśliłabym coś ciekawego i wyszłoby nawet dobrze :) Najbardziej podoba mi się wzór w motylki , również obserwuję. pozdrawiam - dalliene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Najbardziej brakuje mi sówek, więc chętnie je przygarnę, już zrobiłam miejsce na półce:)
    Uszyłabym zabawki gryzaczki dla ząbkującego siostrzeńca Antosia:)
    Banerek na blogu jest i obserwatorem zostałam, facebooka nie mam, a do sklepu zaraz się udam;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja :))
    A co bym uszyła, gdybym wygrała zestaw 2? Hmm...- SOWĘ. Sowę przytulankę dla mojej córci :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Tkaninki są tak śliczne, że trudno się zdecydować. Najchętniej to wszystkie bym chciała:)Ale chyba motylki są na pierwszym miejscu:) Myślę, że pokusiłabym się o poduszkę lub o jakąś zabawkę dla malucha. Obserwatorem już jestem. Polubiłam Twój sklep oraz chustę bandamkę z gwiazdką i podusię z autkami są naprawdę śliczne:) Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  67. Wybieram zestaw 3, uszyłabym z niego zabawkę dla córki, konika pewnie. Wszystkie warunki spełnione, więc 3 losy poproszę. Baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się podwójnie :) Wybieram zestaw numer 2. :) Uszyłabym pewnie z tego materiału poduszkę lub piórnik oczywiście zaaplikowany tym materiałem :D
    Benner w zakładce Rozdania.
    angellunamiss-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj :)
    Piekne materialy.Ja nie jestem jakas fanka sowek ,ale tee sa sliczne i ze pragne uszyc dla corci komplecik do lozeczka to wlasnie one by pieknie pasowaly :)Wycielabym z nich wieksza sowke na srodek kolderki i moze dwie mniejsze na podusie :) zdjecie u siebie dodalam aaa poza tym to Milo mi Cie poznac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Ptaszki mnie zachwyciły!
    zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję tu: https://www.blogger.com/profile/05398826495244756191

    baner tutaj: http://marys.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  72. O rany, a nie zapisał się poprzedni komentarz. Napisałam, ze piękne tkaniny i nie mogę przejść obojętnie!

    Z materiałów powstałyby pewnie podusie dla mojego synka, który pojawi się na świecie na wiosnę. Byłby, z pewnością, zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja się zapisuję, mój pierwszy udział w candy :) Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) Ja na 2 się zapisuję, uszyję m.in. chusteczkę i poduszeczkę dla Migotka :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    To oczywiste, że w moim przypadku z tych tkaninek powstałyby przytulanki :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Spieszę się zapisać, czekam na wyniki z niecierpliwością a jak wygram i nauczę się porządnie szyć, to zrobię piękne kolorowe poduchy! Na zestaw nie mogę się zdecydować, bo wszystkie są klawe...dobra niech to będzie zestaw numer 2 :}
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  76. też dołączam do zabawy :)....widzę kapciuszki ...ja zresztą zawsze widzę kapciuszki :P...albo papeciki:P
    Pozdrawiam sedecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  77. https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    biorę udział:)
    obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  78. I like your fabrics very much. Nice - with butterflies for my purses!http://vanushinstaff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ojej, ja to chciałabym zestaw z sówkami! Przepiękne woreczki podróżne by z nich wyszły:)
    Obserwuję i czekam podwójnie na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce z dwoma szansami na wygraną :) Co bym z tych materiałów uszyła? NIC :D bo wygraną chciałabym podarować swojej siostrze, ona z pewnością wyczarowałaby z nich coś ciekawego :) (wszystkie zestawy są świetne więc niech to będzie niespodzianka)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. To i ja się zapisuję. Ja uszyłabym kolorowe zawieszki:) Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Więc ja wybrałabym ZESTAW NR.1. Dlatego też ustawiam się w kolejce :) Blog już obserwuje, baner wisi w bocznym pasku :) i serduszko dodane na poduszkę z samochodzikami :) Superowa.

    Korzystając z okazji zapraszam na swoje CANDY. Może znajdziesz w tym coś dla siebie. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com/2012/12/powitalne-candy.html

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja się na szarym końcu ustawiam! Z materiałów uszyłabym zabawki dla mojego Synka, córki sąsiadki i mającej się w lutym urodzić mojej siostrzenicy!
    Obserwuję!
    I pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. nie byłam obserwatorem , ale już jestem :). Na twojego bloga trafiłam dzisiaj i juz wiem, ze się rozgoszczę na stałe.
    Piękne materiały, a już sówki.............. zakochałam się, były by śliczne ozdobne podusie do nowego pokoiku moich córek, albo kosmetyczki, albo nawet można by nim obłozyć pudełeczka na biurka dziewczynek, śliczne pojemniki na ołówki by były. Co ja mówię sówki, motylki tak samo cudowne. Nic tylko się zachwycać

    OdpowiedzUsuń
  85. Super tkaninki chcesz nam podarować :). Mi najbardziej przypadł do gustu zestaw 3. Myślę, że sówki będą bić rekordy popularności hihi.

    Jeszcze nie wiem co bym z nich uszyła (próbowała uszyć :)), a może sprezentuje je mamie i ona na pewno coś z nich wykombinuje :).

    Obserwatorem też jestem.

    OdpowiedzUsuń
  86. Te sówki mają takie przezabawne spojrzenia, że grzechem byłoby nie chcieć przygarnąc zestawu nr 3. Z radością w kolejeczce się ustawiam, do obserwatorów dołączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  87. Oczywiście, zapisuję się z niecierpliwością i oczekiwaniem, może mi się poszczęści? A szyję bardzo dużo, więc z takich szmatek coś pewnie pięknego powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  88. A obserwuję od dawna, bo warto...

    OdpowiedzUsuń
  89. Rzutem na taśmę stawiam się w kolejce :) jak coś to zestawik trzeci wpadł mi w oko, a co bym z niego zrobiła? ... hmm, pewnie coś dla mego szkraba :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam ufff....zalapalam sie i ja.Mam nadzieje ze sie poszczesci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. zamykamy listę i udajemy się losować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)