czwartek, 19 maja 2011

MAŁE A CIESZY

     Przedwczoraj na szybko uszyłam mały przydasik dla siostry :) 
ową rzecz widziałam już na kilku blogach, których nie sposób teraz tu wymienić i uważam że nie tyle co jest pomysłowa co strasznie praktyczna :) i dyskretna oczywiście :) 




wyprodukowane maleństwo tak się spodobało, że mam już chętną na następne :) 
Poniżej zdjęcie tyłu i środka, wszystko razem zapinane na rzepa.



Tkanina na zdjęciach jest jakaś taka matowa ;/ w rzeczywistości ma miły dla oka głęboki odcień prezentowanych kolorów :) 

3 komentarze:

  1. Jest piękny i do tego materiał wykonania też świetny, piękne kolory i ta koroneczka, subtelnie podkreśla całość. Super.. A co do koroneczki to kochana jesteś i... bardzo Ci dziękuję :) już do Ciebie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne śliczne śliczne:D ja bym jeszcze na wkładki takie coś chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwi mówisz i masz!! :)wpadnij przypilnować Gabrysię, a ja ci uszyję "wkładkownik"?? hmmm... jakby to nazwać?? jakieś pomysły?? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)