wtorek, 24 maja 2011

TAKIE COS...

     Wpadłam na pomysł, zdawałoby się przedni... tylko
z wykonaniem mi trochę nie bardzo... no ale uczę się :) 
pod koniec już prosto mi wychodziło :)
mówię mianowicie o patchworku z dzianiny !
a jest o tyle trudniej, że to dzianina recyclingowa :O 
Uwielbiam przerobione rzeczy, nadające inny wymiar starym gałgankom...

tu prezentuję coś - jeszcze nie do końca wiem co z tego wyjdzie :) czekam do soboty, aby móc zakupić nowe materiały do tego dzianinowego cudaka :)

w zamyśle ma to być poducha dla Gabrysi, która ostatniego czasu przytula się do wszystkiego ;) a, że uwielbia kotki, to taki jeden będzie jej mruczał do ucha...



a i zapraszam nadal do zabawy  PODAJ DALEJ!! 
ehhh jeszcze dwie głowy mi potrzeba do obdarowania :D

6 komentarzy:

  1. no no dzianina - podziwiam zapał i wytrwałość!!! ja bym się chyba nie odważyła :) czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie :) czekam na więcej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dziewczyny dopingujcie mnie dopingujcie!! to będę sie jeszcze bardziej starać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super..: Bardzo mi się podoba, bardzo..:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie sie zapowiada :)Podziwiam, bo o ile dzianina jest wdzieczna tkanina do szycia ubran, to patchwork z niej (moim zdaniem) to nie lada wyzwanie. Czekam niecierpliwie na efekt koncowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę zobaczyć całość, a nie tylko kawałek :P :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)