sobota, 21 maja 2011

PODAJ DALEJ... .

     Kochani pierwsze 3 osoby, które pozostawią komentarz pod tym postem wezmą udział w zabawie PODAJ DALEJ, w której i ja biorę udział u Krakusika75 o tu :)


Zasady są następujące:

1. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
2. Następnie, zobligowane są do zorganizowania takiej samej zabawy u siebie i dania szansy kolejnym trzem osobom, na prezent od siebie.
3. Osoby chętne muszą posiadać własnego bloga.

4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.



     Tak więc zasady są jasne i czekam na chętnych :)

U mnie nagroda będzie szyciowa - coś chodzi mi już po głowie, ale do końca jeszcze się nie wykluło :) będę informować na bieżąco o postępach :)

     Dla pierwszej osoby będzie to na pewno torba :) na zakupy, ale nie tylko :)
Może się ktoś skusi??
później dodam kolorki, ale już mogę zdradzić, że będzie w tonacji beżowo-brązowej :) 

6 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam, ja! :)) Juz raz brałam udział więc mogę spokojnie jeszcze raz. :D
    Ale się ciesze że mi się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się bardzo cieszę, że będę mogła dla Ciebie uszyć torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja będę druga:)
    Zabawę u siebie ogłaszałam już dawno, ale sama jeszcze nie załapałam się do trzech osób:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !! bardzo się cieszę :D bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dziewczyny mamy już komplet :) w wolnej chwili biorę się za produkcję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)