sobota, 28 maja 2011

COS DLA GABI I NOWE TKANINY

Długo się zastanawiałam jaki kapelusik uszyć dla Gabrysi - te kupione, choć piękne i niby rozmiarowo powinny być ok, to jednak albo za płytkie (przez co uszy odstają), albo za szerokie
(i spada na oczy). Przewertowałam sporo stron, ale ale... okazało się że od ostatniego miesiąca Gabryśce głowa urosła aż o 1 cm!! hmmm niby mogłabym co miesiąc robić inną czapeczkę, ale pytanie :czy ja znajdę na to czas? 

Kombinowałam, kombinowałam i wymyśliłam sobie chustkę na głowę, ale z daszkiem, żeby trochę od słońca chroniła - prototyp wykonany, wreszcie pozszywany iiii... już wiem co poprawię przy następnej chustce :) na pewno uszy (dłuższe,) daszek (płytszy , a szerszy), no i może jakiś rzep do spięcia "uszu", jakie się tworzą po zawiązaniu :P a druga chusta będzie na pewno, bo to chyba dla nas strzał w 10!! :)

Poniżej zdjęcia - wybaczcie modelce brak uśmiechu, ale właśnie męczą ją 4 górne ząbki, które grupowo postanowiły pojawić się w jej buzi...




w ostatniej chwili zdążyłam jej te grabki zabrać :)

A i jeszcze zakupione ostatnio materiały od madebyMarlena - boskie!! kupiłam je z myślą o czymś ale chyba się rozmyślę i
powstanie co innego :) podglądajcie zatem :) 
 Miłej soboty kochani :)

2 komentarze:

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)