piątek, 15 listopada 2013

Szczecińskie spotkania szyciowe :)

Uwielbiam je!! :D
Wczoraj odbyło się już czwarte oficjalne spotkanie grupy szyjącej SZCZECIN :)
Mówię oficjalne, bo tych nieoficjalnych nie sposób zliczyć :) mam bardzo fajną paczkę, z którą spotykamy się regularnie :) i po każdym takim spotkaniu, po prostu jest lżej - może i banalne, ale dopóki działa na mnie ta pozytywna energia, dopóty będę na głowie stawać, by się z dziewczynami spotykać :D wiecie w grupie siła :) to takie nasze spotkania AT - Anonimowych Tkaninoholików hahahaa

No ale teraz zdjęcia :) Wczoraj nadwornym fotografem była Karolina z b-craft.pl , do której zapraszam Was po piękne tkaniny, inspiracje i aktualnie dodatkowo na candy, o którym poczytacie klikając linka po prawej stronie postu :)

realizacje z listopadowego SEWALONG :)

Debata nad programem darmowych warsztatów szyciowych, które odbędą się w ramach koleżeńskiej samopomocy :)

nasza propaganda!! :D

plotyyyyyy :D

debata pt: co chcesz za tą szmatę?? :)

oooo to jest fajneee :)

dobijam targu z Gniewką :)

fajnie było :) czekam na kolejne!!
A to co ja ze sobą do domu przyniosłam po spotkaniu :D


6 komentarzy:

  1. Suuper fotorelacja i twoje komentarze do zdjec tez Suuper :):) Az Wam Bardzo Szczerze zazdroszcze tych spotkan :):) Zapomnialam Ci sie pochwalic ostatnio ,ze Tomek wkoncu zrobil mi poleczki w szafie ,aleez mam teraz porzadek hihi :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie szyciowo-gadulowe spotkania. Jak ja bym chciała móc tak się spotykać, poszyć wspólnie, porozmawiać. Fotorelacja fantastyczna a "zdobycze spotkaniowe" fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne takie spotkanie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się macie ... super babki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale macie super grupę :) i jak Was dużo! tylko pozazdrościć takich spotkań...

    OdpowiedzUsuń
  6. Było świetnie, dużo pozytywnej energii: ) Byle do Piątego Szczecińskiego Spotkania Szyciwego: )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)