wtorek, 19 listopada 2013

Od przyszłego tygodnia arktyczne powietrze nad Polską brrr...

No ale na pewno nie zmarzną te maluchy, co ciepło pod szyją będą mieć :)

Chusty z miękkim minky :) sama nie mogę się zdecydować która ładniejsza?? :D

I z innej beczki troszkę...
->jeśli macie w swoich maszynach, możliwość szycia z górnym transportem, to gorąco polecam! :D
Ja normalnie zszywałam na lewej stronie chusty owerlockiem - bo szybko i ładnie materiał był podawany. Minky się rozciąga, więc zawsze trzeba było gęsto szpilkami sobie pomagać - a tu?? Zero szpilek :D no może ze 3 na boku, żeby mieć ogólny obraz :)

Horizon rozszerza moje zdolności krawieckie :D

A teraz chusty :)




23 komentarze:

  1. Piękne :)
    Choć informacja o arktycznych mrozach nie miła...
    Czytając o możliwościach Twojej maszyny patrzę z wyrzutem na mojego Łucznika ;)
    Pozdrawiam Leosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja czasami patrzę na Horizona z wyrzutem... bo ma dziwnie niewymiarowe stopki, a ja na Singerze nauczyłam się szyć na szerokość stopki... a tu musze patrzeć i kontrolować linie - wieczorami przez to oczy bolą :(

      Usuń
    2. Paula, jak dobrze że i Ty potwierdzasz fakt na temat GIGAntycznych szerokości stopek Horizona z którymi jest problem - bo już myślałam, że to ja jestem jakaś rozkapryszona. (wiesz - złej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy :) ). Ale skoro nie tylko ja tak mam to kamień z serca.... :) Stopka do górnego transportu bardzo ułatwia zadanie pod warunkiem, że linie nie muszą biegnąć od siebie po prostej w odległości np 1/4 cala - to jest niewykonalne :))))

      Usuń
    3. chodzi mi czasami po głowie, żeby samo zszywanie robić na starym singerze... ale nie wyciągnę go na stół póki mąż w domu ^^ heheheee

      Usuń
  2. Są śliczne, a moja maszyna zbyt uboga na takie górne transporty ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slonka czasami można dokupić specjalną stopke z górnym transportem - ja tak właśnie mam :)

      klik zmieniam stopkę i dzianiny mi nie straszne :D

      Usuń
  3. ja teraz widzę, że moja maszyna podcina mi skrzydła. A Twoje cudo ile kosztowało? może pomały zacznę wiercić dziurę na śrubę tzn na maszynę. hehehe pewnie , bedzie łatwiej jak zacznie mi się zwracać chociaż za materiały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i na pewno bardzo mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj znam gorny transporter i świetna sprawa z nim Paula pięknie wyglądają twoje chusty ale najważniejsze ze ciepełko będą dawały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Horizon rozszerza Twoje horizonty :-) A chusty są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i też nie potrafię wybrać ładniejszej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekła mnie ta w samolociki:) Cudne są wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów cieplej się zrobiło od samego oglądania :) Śliczne chusteczki.
    Górny transport... marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dziękuję Wam kochane bardzo za te przemiłe słowa!! :D
    Miłego dnia Wam życzę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam zimy wyczekuję i wypatruję.. ;)) ale w takiej chuście na pewno przyjemniej , śliczne są! :) szczególnie granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zima w niedużej ilości - TAK ale to co działo się w tamtym roku to lepiej, żeby się nie powtórzyło :(

      Usuń
  12. Cieplutkie chusty w sam raz dla zmarźlucha takiego jak ja:) Piękne kolorki się u Ciebie na blogu pojawiły... przy okazji zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój syn gdy był mały nie był zwolenniiem chust ale gdybym kupiła mu taką to z pewnością nawet by w niej spał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry.
    Chciałbym zaprosić Panią do udziału w konkursie "Najlepsza kreacja" Konkurs sponsorowany przez Hurtownię tkanin Izpol. Do wygrania bony na tkaniny o wartości 1000zł, 500zł, 300zł . Szczegóły konkursu znajdzie Pani pod tym linkiem http://izpol.pl/konkurs-krawiecki/

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o otagowanie/dodanie etykiety dla postów, w których pokazujesz coś uszytego z tkanin z zapasów (przykładowa etykieta – uwalniam tkaniny)
    Jest nas bardzo dużo i inaczej ciężko jest mi to ogarnąć.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)