czwartek, 8 sierpnia 2013

Goście goście goście...

Czas jakby zatrzymał się w miejscu... a za chwilę skoczył wielkim susem i 2 tygodnie jak z bicza trzasł zleciały...

Najpierw my byliśmy w gościach, potem goście u nas byli :)

Było bardzo fajnie - powiem nawet lajtowo hehehe... kilka migawek dla Was, zanim znów rzucę się w wir pracy :)

Miłego oglądania!!
i dzięki, że zaglądacie mimo to :*


The Tall Ships Races 2013 :) ukochane żaglowce Gabrysi :)

Gabi instruuje kuzynów jak należy ciągnąć liny :)

lody w ilościach hurtowych... no jak wakacje to wakacje :)

Ciociaaa ale on ma wielkie zęby :)

rzepkę dziadek, dziadka babka, itp... czyli jak kocha się kuzynostwo :)

Moja syrenka znalazła sobie zabawe i super ślizgawkę :) dobrze, że żaglowce były porządnie wyszorowane hehe

Tatuaże jak prawdziwi piraci :)

Ahoj ahoooojjjj :)

Padło mi dziecię :) i spało gdzie popadnie :)

Tata no puść ja chcę do wody :)

Kratkowa liga :)

Gabi odziedziczyła po mamusi miłość do kukurydzy na plaży :)

Latawce najbardziej ucieszyły mamusie sztuk dwie :)

no i leć!!! :)

uwielbiam to zdjecie

i to też :)
Dziś w zasadzie wszystkie prezentowane zdjęcia nie są mojego autorstwa - ja przerzuciłam się na kamerę :)
Zdjęcia robił głównie Robert N. :)

I jeszcze kilka fotek z oficjalnej strony The Tall Ships Races 2013 z Facebooka. Czyli jak to widzą profesjonaliści :)


meksykański Cvavatemoc :) fot. z oficjalnej strony TSR z FB

zobaczcie gdzie stoją marynarze :) po raz kolejny ta ekipa podbiła serca Szczecinian :)

fot. Mateusz Szczuplak z oficjalnej strony TSR z fb

fot. Adam Nurkiewicz z oficjalnej strony TSR na fb

fot. Mateusz Szczuplak z oficjalnej strony TSR na fb -> byłam i widziałam te fajerwerki :) a już w nastepny weekend w Szczecinie festiwal fajerwerków!!! po raz kolejny :)

zdjecie z oficjalnej strony TSR na fb


piraci też byli - fot. Adam Nurkiewicz z oficjalnej strony TSR na fb

nie wiem czy wiecie ale Kasia Nosowska jest ze Szczecina :D więc nie mogło jej zabraknąć :)  fot. Adam Nurkiewicz

 Nelly Furtado :) fot. Mateusz Szczuplak
Rety jak mi smutno, że żaglowce już odpłynęły... była ich ponad 100!! 
A w następny weekend będzie po raz kolejny w Szczecinie festiwal fajerwerków :)

Goście mi odpłynęli więc zabieram się do pracy :)

Zegna Was żona pływającego męża :)

24 komentarze:

  1. Podziwiałam fotki na FB :D
    słodka ta Twoja Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      Ja na Twoja Hanię też nie moge się napatrzeć :D

      Usuń
  2. Super wakacje! W tym roku pogoda nam dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dopisała :D
      może kiedyś razem się będziemy wygrzewać na plaży :D

      a nie tylko wirtualnie hehee

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki :) jeszcze do końca po nich do siebie nie doszłam :D

      Usuń
  4. Cudowne te zdjęcia, i te rodzinne i te 'profesjonalne'. My w Gdańsku mieliśmy na początku lipca festiwal żaglowców, ale takich to nie było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D

      uwielbiam ten klimat międzynarodowości u nas w mieście :D

      Usuń
  5. Super relacja, witaj z powrotem. Już widzę co się tu zaraz będzie działo- pełna energii i wypoczęta, tylko nie spal maszyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak "odpoczęłam" hehehe tęsknię za normalną pracą :D

      dziś na działce nad basenem (heheh Gabrysinym rzecz jasna) mam nadzieję skończyć haftować poduszkę na szczeciński SAL sierpniowy :D ale haftowanie krzyżykiem nie po kanwie proste nie jest :)

      Usuń
  6. Suuper fotorelacja :) Mala przeszczesliwa od razu widac to najwazniejsze :):) Zaaluje baardzo ,ze nie dojechalismy :(:( ech moze nastepnym razem sie uda :) Troszke za duzo wydatkow przyszlo i sie nie udalo ach no coz i tak bywa.
    Suuper wygladasz Laska :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dzięki :D

      szkoda że was nie było - atmosfera pierwsza klasa i młodą trzeba było siłą z każdego żaglowca ściągać :D

      Usuń
  7. Fantastycznie spędzony czas .... rodzina, pogoda, przygoda ...
    Zdjęcia piękne a maluchy takie słodkie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu :*

      "na szczęśćie" szykuje nam się ochłodzenie więc jest szansa, że coś w domu wreszcie zrobię :D

      Usuń
  8. Nie ma to jak odpoczynek- rodzinka, morze,piękna pogoda- czego więcej chcieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D

      Karolina wpadnij z chłopakami do nas na działeczkę :D

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia. Aż chciałoby się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      jest jeszcze szansa bo właśnie w Szczecinie trwa międzynarodowy festiwal fajerwerków!!! impreza istnie wystrzałowa :)

      Usuń
  10. Regaty były wspaniałe, zabawa dzieci również ale Twoja córka .... to arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana moje dziecko przez ciebie w piórka obrasta :D

      może odwiedzisz kiedyś mnie i Jolcię w Szczecinie?? :)

      Usuń
    2. dziękuję za zaproszenie:)

      Usuń
  11. Wow super relacja. A morze i wszystko z marzem kocham, kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Asia wpadaj z Kaiem na festiwal fajerwerków :D

      młoda do samego końca pokazu wytrzymuje :D dziś kolejna porcja :)

      Usuń
    2. Nie mów dwa razy. W Hadze (Scheveningen )też jest taki raz w roku. Więc sobie wyobrażam - trzy dni wzdychania di nieba

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)