sobota, 31 sierpnia 2013

Rzutem na taśmę...

Zgłaszam poduchę do kończącego się dziś leśnego QAL, organizowanego przez Joasię i Julkę.
Niniejsza poducha wpisuje się również w zadanie naszego SAL SzczecinSzyje :)

Więc można rzec nawet upiekły mi się dwie pieczenie na jednym ogniu :)

Blok już dawno temu uszyty metodą PP. Pikowanie proste, w zamyśle współczesne, to zaledwie przedłużenie oryginalnych linii styku tkanin przy szyciu tą metodą.
Efekt moim zdaniem zacny :)

A wam jak się podoba??





P.S. z ostatniej chwili...

spóźniłam się kilka godzin z dodaniem poduchy :( buuuuuu chlip chlip :( pamiętałam, że do dziś ale że tam jest jakaś godzina juz nie zakodowałam :( chlip chlip :(

no ale mam chociaż piękną poduchę ...

Aaaa jednak udało się :D boszzzz co za emocje :D ciekawe czy się jednak kwalifikuję hehehe :)

16 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :)) Poducha piękna i na pewno zostanie doceniona! Pozdrawiam ciepło dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula śliczna poduszka, pióra mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za pomysłowość i wykonanie. Powowdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna podusia :):) Wyszla taka baardzo elegancka :) No i Przesliczna panienka lezy na niej :) Powodzenia w zabawie Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pikowanie- oryginalne. Stitch in the ditch, ale świetnie wykorzystane : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha bardzo zacna :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, a podusia bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie szarości i żółci z odrobiną bieli i czerni - bomba! A i pikowanie pięknie wpisało się w całość - dopełniło a nie przyćmiło :)))
    Piękna poducha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna.Trzymam kciuki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poducha, bardzo pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna! Widać, że kosztowała Cię dużo pracy, ale za to efekt jest zachwycający. Pióra wyglądają jak prawdziwe!!! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak... piórka zostały tylko... ptaszek odleciał :(
    Niech Ci będzie Paula, że zaliczy się do naszego, szczecińskiego SA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super poduszka :) nowoczesny wzór. Piórka są niesamowite :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. Ania z niaf niaf :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)