poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Lenistwo sięgnęło dna, więc już może być tylko lepiej... aplikacje

Czyje?? Ano moje :) dni szybko leciały, było ciepło, było głośno, dużo gości :) to tak w skrócie...

No ale zbliża się już 1 września - a co jest niezbędnym rekwizytem przedszkolaka?? Worek na kapcie!! :)

A ostatnio powstały takie...

Ten jest dla Gabrysi - jeszcze jeden muszę uszyć :)

Aplikacje na Horizonie to pikuś :D w porównaniu z tym co wyprawiał Singer...

Worek dla małej Poli

Drugi worek dla Poli

Worki są dwustronne, z niewidoczymi szwami. Po ściągnięciu worka, dla wygody, można go przerzucić jak torbę przez ramię.
Mam nadzieję, że teraz już będzie z górki :) i tylko do przodu :)

Kilka spostrzeżeń co do worków, wykonanych na Horizonie:
-maszyna ma bardzo dużo ściegów do obszycia, a nie jedynie tradycyjny zygzag
-stopka bardzo dobrze dociska materiał, nie ma mowy o podwinięciu
-do wykonania aplikacji wykorzystałam podwójną flizelinę, która ułatwia bardzo życie, i pilnuje by tkanina podczas szycia była w jednym, niezmiennym miejscu :)

-aaa i genialnie robi się dziurki na guziki - tu wykorzystane jako otwór na sznurek :) pełna automatyka :D

18 komentarzy:

  1. Świetne! Uśmiechnęłam się na myśl jak przedszkolaki wędrują do przedszkola z woreczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Worki fantastyczne :) Gabrysi bardzo mi się podoba, zazdroszczę maszyny :)) Ja Lenusi musze zmajstrować worek na singerku ;) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:) ja tez musze pomyśleć nad workiem na zamienne ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wyszło super, a lenistwo nie tylko tobie się udzieliło

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula ♥
    Woreczki wzorowe :)))
    Goście się rozjechali, chatę ogarniamy i do roboty !!!
    ja dziś ogłaszam dzień mycia okien ;))) ... potem lekka kosmetyka wszelkich pomieszczeń i ... i ... szyjemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Worek! Zapomniałam o worku! A moje dziecię pierwszy raz wybiera się do przedszkola... wiec nie pomyślałam - dzięki za przypomnienie!
    Twoje worki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne woreczki :) Maszyny Twojej mozna tylko pozazdroscic :) Jak sie czuje Twoja corcia ? Juz dobrze ? Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne woreczki do szkoły no i miło, że i cos o maszynie napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Leniu, do pracy się bierz. Zaglądam, zaglądam i nic... ;)
    Woreczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też patrzę, a tu od dawna nic...No Horizon nie może się tak długo obijać :P. A co jest niezbędnym rekwizytem dla belfra :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy prezent to ten zrobiony własnoręcznie. Córcia zapewne jest zachwycona! - no i ma rację :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki dziewczyny :D wiem opuściłam się karygodnie - kajam się nisko...

    ale wierzcie mi zacieram ręce :D pomysłów sporo, niech no tylko Gabi do przedszkola pójdzie hehehe :D

    to Horizon nie będzie miał wytchnienia :D jesień to moja ulubiona pora roku więc dodatkowo ciesze się na nadchodzący czas :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Marie I am a Blogger based in italy and I was wondering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will follow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    Join giveaway with Romwe on www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne aplikacje - i widzę że bawisz się nową maszyną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bierz maszynę w obroty Paula! Super aplikacje się szyją na tej nowej maszynie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zaczelam więcej szyć. To ci zazdroszczę maszyny. Moja jest wolna itd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)