środa, 20 lutego 2013

Wyniki candy i nowe słodkości :)


Tralalala werble :)

Pan Random.org zadecydował, że spośród 40 wpisów zostawionych pod postem dotyczacym słodkiego candy wygrywa nr 4 :)

Gratuluję :*



Ech już miałam pisać, że każdy może teraz sam sprawdzić, bo przy tak niskim numerze nie trudno to zrobić ;> ale nie będę taka ^^ 

Nagroda wędruje do Aguski31 :) Zajrzyjcie koniecznie na jej bloga, bo dziewczyna cuda tworzy :)

A poniżej przedstawiam Wam nowe słodkości, do kupienia już niedługo w moim sklepie :)




Miłego popołudnia!! :*

16 komentarzy:

  1. Polowanie na poduchę się nie udało, ale się nie poddam :P. Bez obaw:). Gratuluję zwyciężczyni, będzie miała w czym wybierać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę ,że będzie jakieś poduszkowe candy w marcu ;>

      Usuń
  2. urocze, spodniczka szczegolnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. słodkie ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiec zaczne od tego ,ze jak zobaczylam u mnie na pasku ogloszenie u Ciebie z wynikami to pierwsza mysl jaka naszla mnie to ze napisze Ci tak :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( znowu nie wygralam ,ale mam pecha w tych Candy :) hahahahaha i tu takie zaskoczenie :) Nie umiem opisac tego slowami jakze mi miloooo :):) Buziaaczki Po prostu Suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarze:)Buuuu...czemu to nie ja...może innym razem:):):)Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarze, oj szkoda że mnie się nie udało;) Dziękuję za zabawę Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Aguśki31! Dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedaleko byłam.. :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Aguśki, ma cudnego bloga, lubię tam zaglądać :) A i jeszcze jedno - ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)