wtorek, 26 lutego 2013

Block of the month2013 ! styczeń, luty, i po częsci marzec :)

Witajcie :)

znalazłam chwilę to przypomnę Wam o wyzwaniu jakie podjęłyśmy z dziewczynami z forum szyjemy-po-godzinach :)
Mianowicie szyjemy wspólnie narzutę patchworkową!!
Każdego miesiąca wybierany jest inny blok i każda według uznania wybiera dla siebie kolorystykę, by po uszyciu pochwalić się blokiem na forum :) 
Powiem Wam, że to niesamowicie mobilizuje i daje dużo pozytywnej energii!! :)

W styczniu była niedźwiedzia łapa:


W lutym blok kurczakowy ^^


A na marzec jest wybrany blok kwiatowy, który aktualnie za sprawą Gabrysinych zasobów kredkowych rozrysowuję :)


Każdy z 4 kwadratów będzie taki sam, ale pierw przymierzałam się do ich kolorystyki hmmm... poważnie się robi hehehe

Pochwalę się jeszcze, że moja mama dostała na urodziny maszynę do szycia!!! tak tak ^^ kolejna maniaczka rośnie :) poniżej mini foto relacja z pierwszego w życiu szycia - poduszki patchworkowej!! 
Wiatraczki uszyła metodą PP - na szybko rozrysowałam jej wzór, który można spokojnie zrobić nie posiadając noża krążkowego i maty samoregenerującej :)






Ja jutro wracam do domu!!! 
z nowymi pomysłami i zamówieniami na kolejne kołderki i poduszki !! :)

Witam również nowych obserwatorów - liczba 210 jest niewątpliwie powodem do dumy - ale najbardziej szczęśliwa jestem ze stałych bywalczyń ^^ które kibicują mi zarówno przy mniej jak i bardziej udanych projektach :)
Dziękuję Wam bardzo :) mam nadzieję, że przyjaźnie internetowe będą nam się pięknie rozwijać :*

12 komentarzy:

  1. Piękną poduchę mama uszyła:) witam w gronie szmatkowo zakręconych:) Bloki do narzuty bardzo fajne mam nadzieję, że w maju Was dogonię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dogonisz!! jestem pewna :D a ty już wreszcie zadecydowałaś komu szyjesz tą narzutę?? bo czytałam na forum że spora grupa może być obdarzona nim :)

      Usuń
  2. Nie mogę wyjść z szoku, ale Cię łatki wciągnęły i muszę przyznać, że idzie Ci świetnie- mamie również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy obie :D no łatki spędzają mi sen z powiek :D a jeszcze dziś dostałam materiały od Julki z jednoiglca i po prostu skaczę pod sufit :D

      będę szyła patchwork Dear Jane :) ale to chyba praca na lata ^^

      Usuń
  3. A wiec tak na wstepie dodam ,ze podziwiam Cie za cierpliwosc lapania tych latek razem do kupy :) hihi Baardzo ladne te twoje kwadraciki :) Bardzo ladna ,mloda mame masz :) Jak na pierwsza taka podusie przez nia uszyta to Suuper :) Fajny prezent twoja mama dostala :) Takie najmilej ciesza :) Milego Dnia Wam zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :*

      spróbuj kwadraciki sa super :D a jak się szyje metodą PP to już zupełnie z górki leci :) serio :)

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa Twojej narzuty, ale do końca roku taaak daleko...Ja się też pozwolę nazwać stałą bywalczynią :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Kasiu jesteś tu zadomowiona na dobre ale mi jest niezmiernie miło z tego powodu :) wiesz jak jedna drugą mobilizuje to z szycia wyciąga się tyle pozytywnej energii że hej!! :)

      Usuń
  5. Co jakiś czas zaglądam i napatrzeć się nie mogę , wszystko boskie - piękna będzie kołderka - a jaka mama zdolna - podziwiam :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy obie ^^ aż się zarumieniłyśmy :*

      grunt to dążyć cały czas do jeszcze większej wprawy :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)