środa, 13 lutego 2013

Ciężko było...

obracać przeszło kilogramową narzuta w tunelu maszyny ;/ ale jakoś dałam radę :)

Przedstawiam Wam dwa komplety - dla chłopca i dla dziewczynki :) które już są gotowe wylecieć do Norwegii :)

im dłużej na nie patrze tym bardziej mi się podobają :) no i teraz jedną muszę Gabrysi uszyć bo ma nowe łóżko!! :D w którym nie chce spać - macie jakieś pomysły jak ja do tego nakłonić tak żeby nie miała traumy??

powiem tylko, że pozytywne wzmacnianie wyjątkowości łóżeczka nie działa :) lubi, mówi że fajne, skacze po nim, pomagała je złożyć, ale jak spać to tylko do starego sie pakuje...ech...










23 komentarze:

  1. piękna pościel:) a co do spania to może to stare łóżko usunąć, o ile to możliwe.
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam taki plan, ale boję się histerii :D
      naiwnie liczę, że może jakoś bezboleśnie sie uda??

      Usuń
  2. To się napracowałaś, ale ładnie wyszło.
    Może jej ulubioną pościel i jej ulubione rzeczy tam połóż, albo jej w nim poczytaj na noc. Wytłumacz, że tamto oddajecie komuś kto potrzebuje :) a ma teraz nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Kochana próbowałam... Małż mówi że będziemy ją w nocy przenosić z łóżeczka na to nowe - może jak sie obudzi w nowym i zobaczy że nic jej się nie stało i spało się równie dobrze to sama zrezygnuje?? wiecie dziewczyny moja druga połówka jeśli chodzi o Gabrysię jest bardzo wrażliwa hehehe

      Usuń
  3. oglądałam już na fejsie. Naprawdę świetny pomysł i wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Posciel przesliczna :) Suuper wyszla ,podusia Cuudna :)
    Wynies stare lozko :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza pościel♥A co do łóżeczka....i dziecka....niestety nie znam sposobu,u mnie nawet z piętnastolatkiem wojna była o stare rozlatujące się łóżko;) Zabrałam i już...strasznie był obrażony...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no jak moja czasami focha zarzuci to nie wiem czy płakać czy śmiać się hehehe

      Usuń
  6. He he no jak się taki maluch przywiąże ...:) to może być ciężko, pewno trzeba stanowczo :(
    Kompleciki przecudne!!!Bardzo mi się podobają , Takich się w sklepach nie dostanie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :D
    powiem tak, jak złożyliśmy nowe łóżko to tego samego dnia łóżeczko zostało rozkręcone i wyniesione, no i nie było żadnego problemu, Nie było wyboru więc i nie było stresu. Czasem wydaje mi się, że to my rodzice komplikujemy coś chcąc uprościć życie naszym dzieciom. ;)
    Na pewno się przekona i będzie ok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i masz rację... chyba dziś lub jutro rozkręcimy jej łóżeczko... :*

      Usuń
  8. Podziwiam za szycie narzut i pościeli. Jakoś nie mogę się przełamać do dużych form.
    Super kolory - takie energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też długo zajęło w ogóle dopuszczenie do głowy ze coś dużego uszyję :D

      Usuń
  9. Przepiękna pościel :D

    myślę że ja nakłoni pościel z ulubionymi bohaterami na Allegro jest ogrom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce tyle, że my nie oglądamy TV :D
      córa jak już to na tablecie ogląda Reksia albo Pocoyo, a ich nie ma na allegro :( chyba, że matka sama coś zmajstruje...

      Usuń
  10. O rany.... ale się napracowałaś.... To dlatego nie masz czsu na kawunię u mnie.... ? Wiem, wiem i rozumiem :) Jak się dostaje paczkę z ukochanymi tkaninami to aż rączek nie można utrzymać na miejscu :) Z niecierpliwością czekam na efekty! Agatki słodziutkie! Teraz czekam na jeszcze słodsze dorotki! Wiadomo dlaczego... :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narzuty z poduchami świetne, a co do łóżka, poza wyniesieniem starego nic mi do głowy nie przychodzi, będzie dzień rozpaczy, ale napewno uszyjesz jej taką pościel do nowego, że szybko o starym zapomni :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ty to wszytko ładnie robisz. : ) Widać, że musiałaś się napracować. Śliczna pościel. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziękuję!!!

    Dostałam informację zwrotną że nowa właścicielka bardzo zadowolona ufff kamień z serca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)