poniedziałek, 12 stycznia 2015

3 Edycja TSD 12-18,01,2015

Dziś rusza już 3 edycja Tygodnia Szycia Dzieciom. 
Chodzi w nim o to, by codziennie choć godzinę wygospodarować na szycie dla naszych pociech. Jak widać popełniłam mały fallstart, i moje wczorajsze godzinne szycie zaowocowało tą oto sukienką dla Gabrysi ;)
I ubolewam tylko nad jednym... że jak bardzo lubię szyć ubranka dla dzieci, tak nie cierpię szyć dla dorosłych :( No bo czyż i ja nie mogłabym fajnie w takiej sukience wyglądać?? :)

Sukienka w kolorze burgundowego melanżu, dość trudnego do sfotografowania. Powstała z bluzy rozm 48 :D całe 2zł szczęścia :D




10 komentarzy:

  1. Sama bym taką z chęcią nosiła, tylko gdzie taką big bluzę dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zł?? Kochana - ja bym i 200 zł za nią dała!! gdybym tylko miała ją komu założyć :))))
    Wybornie Ci się udała. Bardzo elegancko. Rzekłabym - wyjściowo :) Czekam na kolejne odsłony TSD!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kreacja dla małej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja corcia rosnie jak na drozdzach ,wiec zaniedlugo dla starszaka juz bedziesz szyc :))) Sliczna sukienka i Super ,ze tylko 2zl kosztowala :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję talentu i sukieneczka super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka z bluzy no proszę. A wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie sukienki. A co to za dodatki ozdobne przy dekolcie i na rękawach ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)