środa, 14 stycznia 2015

Odsłona druga 3 edycji TSD

Tadzik zmienia sobie drzemki w ciągu dnia. Jak się trafi jakaś dłuższa to jest szansa zacząć i skończyć jeden projekt :D i to ciągiem ;P

Dziś powstała bluza z kieszenią typu kangurka. Z przedłużonym tyłem, co by nerki podczas zabawy były przykryte. Oraz z dłuższymi rękawami, które dzięki ściągaczom będzie można spokojnie jeszcze jeden sezon ponosić ;) 
A najlepsze jest to, że to bluza unisex :D I o ile młoda jej nie poplami/podrze/podziurawi to jest szansa, że Tadzik kiedyś się w nią też ubierze ;)




11 komentarzy:

  1. Super bluza! Ja też teraz wybieram jak najmniej różu, żeby młodszy też mógł nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze mieś tak zdolną mamę...super bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :) Też muszę pomyśleć o unisexowych ubrankach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bluza :))) I suuper ,ze taka uniwersalna :)
    Ostatnio o Tobie sobie myslalam :) Poniewaz zastanawialam sie nad kupnem maszyny u nas w sklepie. Ogladalam tez Janome i o Tobie sobie przypomnialam :) Poniewaz pamietam jaki prezent od meza dostalas :))
    Wkoncu kupilam u mnie w sklepie ,tez nie tania ,a janome ceny maja z kosmosu :) Jak bedziesz miala ochote zobaczyc ja to na blogu pokazalam . A czy warta czegos ,to wlasnie probuje sie dowiedziec :))) Milego weekendu Ci Zycze :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie praktyczne ubranka! Przepięknie Ci wyszła i niesamowita jesteś w szyciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w życiu, bo godzisz kilka etatów! Plisssss napisz post o organizacji czasu:)

      Usuń
  6. Fajnie wygląda to wydłużenie z tyłu :) Też staram się produkować uniwersalne ciuszki z nastawieniem, że jak mój Młody ich nie zajedzie to będą na zaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. I ręce się spotykają jak by to moje dziecko powiedziało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, idealna i jak ładnie uszyta. Super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)