sobota, 1 marca 2014

Wiosna, wiosna ach to ty :)

Mamy dziś od rana w Szczecinie piękną, iście wiosenną pogodę!!
Aż czułam, że muszę coś uszyć, bo się uduszę :)

Pierw padło na spódniczkę dla Gabi - z pięknego, miłego sztruksu od Amy Butler zakupionego ostatnio w b-craft.pl.




Zdjęcia robione na szybko, kiecka nadaje się i do kozaków plus kolorowych rajstop, i na lato do bluzeczki na ramiączkach :D 20 minut roboty a dziecko szczęśliwe jakby w totka wygrało :)
A w kolejce stoi jeszcze jeden sztruks, który dziś i jutro jest w b-craft.pl w promocji po 20zł/mb!!! szaleństwo :D oprócz tego skusiłam się na nici do pikowania COATS i aż mnie świerzbi, żeby je wypróbować :D

aj aj lecę dalej do maszyny!!!! :D




22 komentarze:

  1. Uwielbiam tego śmieszka a spódniczkę mama sprawiła super!

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 minut mówisz? To Kochana - nie jest z Tobą/Wami tak źle - działasz jak struś pędziwiatr!! A do tego z takim piorunującym efektem! Super!!! Mnie 20 minut zajmuje rozłożenie całego majdanu szwalniczego, a Ty takie cuda szyjesz. Gabrysia urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja majdan szwalniczy mam non stop na wierzchu :D więc wiesz, chodzę spoglądam i słyszę jak mnie woła :)

      Usuń
  3. To teraz Gabrysia może śmiało witać się z wiosną, śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - z taką tkaniną nie ma co kombinować bo ona sama w sobie jest cudna! :D

      Usuń
  4. Fajna spódnica. A jak dziecko zadowolone, a mama nieprzepracowana, to najważniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mogłabym częściej :) chyba jej jeszcze dresówkę z kieszeniami machnę :D

      Usuń
  5. Uwielbiam tkaniny Amy Butler! I do tego promocja w B-craft!... Oj, niedobrze! ;)
    Ps. Ta butlerowa zieleń doskonale pasuje do ikeowskiego pomarańczu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja miałam dziś wziąć tylko ten sztruks a jeszcze dołożyłam te nici... czekam aż Karolina zamówi więcej kolorów :D bo szlag mnie trafia jak pikuję a nić pęka :(

      Usuń
    2. a wiesz w sumie dzięki bo się zastanawiałam w jakim kolorze jej dokoptować bluzkę, bo jednak ten biały ze zdjęcia to daje trochę dysonansu... będę szukać pomarańczy ! :D

      Usuń
  6. Śliczna ta spódniczka, a materiał po prostu cudny. Chyba się skusze na zakupy u Karoliny (już od dawna planowałam ), tylko boję się, że na tym sztruksie się nie skończy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nigdy nie kończy się na jednej rzeczy :D

      Usuń
  7. Cudowny sztruks, spódniczka prezentuje się bardzo strojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny sztruks, spódniczka prezentuje się bardzo strojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódniczka, uwielbiam projekty które przy minimum pracy dają maksimum efektu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódniczka,a modelka jeszcze piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznotka ta Twoja corcia :):) To i Sliczne mama spodniczki jej szyje :):) Ciekawy wzorek tej spodniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)