sobota, 8 marca 2014

Hexagony :D

Chodzą za mną od jakiegoś czasu...  mam cały plik z inspiracjami :D na razie w wolnych chwilach (np. czekając w kolejce do lekarza czy ZUS'u) obszywam pojedyncze hexy zakupione jakiś czas temu w zestawie u b-craft.pl.
Ale w szyciu ubiegła mnie siostra :) która zdecydowanie stworzona jest do ręcznej dłubaniny :D tzn. dużo cierpliwości ma hehehe

Poniższa poducha wykonana pół na pół przez nas - hexy -> Malwina, reszta ja :)
Moim zdaniem fajnie wyszło :)

Poducha jest prezentem dla naszej mamy, i już cieszy oko na kanapie w salonie rodziców.



A tak w ogóle szyją się dwa tajne projekty, których nie mogę Wam niestety jeszcze pokazać :D 
ale mam nadzieję, że już niedługo, niedługo :D

15 komentarzy:

  1. Śliczna poducha i bardzo fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z was spryciule - zrobiłyście prezent składkowy ;) Mama chyba dumna, że ma takie zdolne córki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna jest :) Pozdrawiam ciepło, Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezent obmyśliłyście i pięknie wykonały! Mama z pewnością zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna !!! :) Milej Slonecznej niedzieli Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. /poducha piękna!!!! W super intensywnych kolorkach!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiśniowa śnieżynka :D A może wiśniowe lody z bita śmietaną..? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuuuuuuuu tajne projekty - już jestem zainteresowana :D Poka poka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna...i są moje ukochane groszki...:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowski pomysł na prezent :) Pięknie uszyta poducha :) Bardzo podobają mi się heksagony, ale jakoś nie mam odwagi się za nie zabrać :) Teraz "męczę" się z trójkątami równobocznymi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dziewczyny :D
    heksagony nie takie straszne jak się wydaje :D

    tajne nie do pokazania jeszcze bo nie skończone, a ida mi jak krew z nosa... z pomysłu jestem mega zadowolona...gorzej z wykonaniem... jakoś pikowanie mi ostatnio nie idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna jest ta podusia. Bardzo ładnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wyszłam Wam poducha heksagonowa. W siostrach siła! :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)