poniedziałek, 31 marca 2014

Pastelove candy :)

Jako obiecałam, tako dotrzymuję słowa :)

Z okazji:
-przekroczenia 200 fanów na fb
-przekroczenia 100tyś wyświetleń bloga (rety jak zaczynałam to wydawało mi się to niemożliwe!! :D a dzięki Wam się ziściło!!)
-przegapionych w ubiegłym miesiącu 3 urodzin bloga
-mojego dzisiejszego stanu ducha :)

Ogłaszam Pastelove wiosenne candy!! :D

Do zgarnięcia poszewka 35x35cm w pięknych pastelowych kolorach :) 





ZASADY :
1-należy polubić moją stronę na fb o TU
2-udostępnić zdjęcie TO z candy u siebie na osi czasu na fb
3-zostawić komentarz pod tym zdjęciem TU

:)

Można, ale nie trzeba, zostawiać u siebie na blogu informację o zabawie :)

Zgłoszenia przyjmowane są do 14.04. 
Losowanie dzień później, by poducha miała szansę dotrzeć do właściciela jeszcze przed świętami :)

Zapraszam do zabawy :)


11 komentarzy:

  1. Jak tylko dorwe kompa to będę udostępniać. Choć na Facebooku już mogę
    - chcę żeby mi się poszczescilo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Mam do Ciebie pytanie jako osoby obeznanej z patchworkami i quiltami - poleciłabyś jakis bardzo prosty blok dla początkujących? Zrobiłam mały zapas tłustych ćwiartek, korci mnie do szycia a nie wiem od czego zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blok powyżej, co ja właśnie uszyłam nazywa się granny square i jest bardzo prosty do wykonania :) oprócz tego polecam log cabin w każdej wariacji :) wrzuć w google czy pinteresta to na bank wyskoczy masa tutoriali :) no i wszelkie wzory szyte metodą PP - jak już się załapie jak dokładać do siebie tkaniny to leci z górki i co najważniejsze równiutko wychodzi :)
      tu masz tutka do PP http://www.freshlemonsquilts.com/?p=1156

      Usuń
    2. Dziękuję :) Dam znać jak mi poszło!

      Usuń
  3. Poniewaz wkoncu jestem na fb to peewno ,ze dolanczam sie do zabawy :) Na blogu wstawie banerka tez :) Piekna podusia :):):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka śliczna:)!!!!
    Do zabawy nie dołączam bo FB nie mam;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Dla mnie szycie to czarna magia, dlatego bardzo bardzo się cieszę, że mogę popodziwiac twoje przepiękne prace, a poducha jest fantastyczna no i te kolorki ... ;) Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce, banerek już wstawiłam, na fb polubiłam jako - wyplatanki. I zapraszam serdecznie na naszą zabawę na facebooku ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)