poniedziałek, 17 marca 2014

Co aktualnie szyję i znowu dostałam prezenty :D

Co aktualnie szyję?? 

Patchwork dla Tadzia, który jeszcze w brzuchu. Chciałoby się dopisać "grzecznie siedzi", no ale to by się mijało z prawdą :) Tadek to bardzo ruchliwe dziecko :) zwłaszcza w nocy, czym doprowadza matkę chwilami do szału, na szczęście ręka taty działa uspokajająco i noc można przespać :)


Czekam jeszcze tylko na dostawę wypełnienia z b-craft.pl i zabieram się za pikowanie :) Aktualnie blok ma ok 24,5" x 24,5", dojdzie jeszcze biały border i pewnie kolorowa lamówka. Kolorowa czyli pewnie jasnoturkusowa :) Cały 'swoon block' jest utrzymany w spokojnej tonacji. Docelowo pokój dzieci będzie pomalowany na jasnogołębi kolor, więc mam nadzieję, że ładnie się to wszystko zgra...

Zamówiłam niedawno kilka szmatek z FatQuarterShop i myślę, że solid, który do mnie przyleciał zza oceanu będzie pięknie pasował :)



Kolory ciut przekłamane - w rzeczywistości łanie się komponują :) jak już skończę całość to sami zobaczycie :)

To byłby prezent, który sama sobie zrobiłam...

Ale inni też mnie ostatnio obdarowali :D

Dostałam m.in poduchę szytą metodą PP od Doroty w ramach poduszkowej wymiany (moja poducha dla Ani czeka jeszcze na możliwość ukazania się w świetle dziennym...) i pled robiony na szydełku przez moją mamę :) Kocyk szaro-biały miał być docelowo u Gabrysi na łóżeczku, no ale tak mi pasuje do salonu, że sami wiecie... no, a ściany u Gabi są nadal łososiowe, a nie siwe, więc chwilowo będzie umilał mi czas w salonie :D 
przeszło 2 kg włóczki... dla mnie to kosmos!





W sumie, w gwoli ścisłości, to dostałam dwie poduszeczki :D


Tym przyjemnym akcentem kończę i życzę Wam miłego popołudnia :D

34 komentarze:

  1. Tadzikowy quilt -prześliczny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jaki sezon?? niech Jarecka mnie nie załamuje :P nie znam żadnego Tadka poniżej 50rż :D
      ech z Gabrysią było tak samo... imię wybrane 15 lat temu już (Borejkowie się kłaniają :) ... nigdzie żadnych małych Gabryń, a teraz jak grzyby po deszczu! i to nawet w jej roczniku... skaranie boskie z tył globalnym myśleniem...

      Usuń
    2. :)))
      No dobra, może nie zaraz sezon:)
      W końcu jeden Piątek sezonu nie czyni ;)

      Usuń
    3. Oj nie chcę martwić, znam Tadziów i Franków z młodego pokolenia i z doświadczenia wiem, że Tadzio to straszny urwis i huncwot, ale Franio jeszcze większy :-) I jeszcze Antosiów jest kilku. Z tego wszystkiego Tadzio jest jeden, pozostałych znam po dwóch w wieku przedszkolnym. Tadziów zdecydowanie najmniej z tego wszystkiego.

      Usuń
    4. ech i co ja mam począć teraz?? razem z Jarecką czarny scenariusz malujecie :P
      choć nastawiam się, że po "w miarę grzecznej Gabrysi" wreszcie mi się dostanie dziecko z kawałów heheh tfu tfu :P

      no ale chwilowo inne imię nie wchodzi w grę :) już za późno :P

      Usuń
    5. Czy ja wiem czy czarny? Pocieszny. Pozytywny. Wesoło będziesz miała z tym Tadeuszem :-)

      Usuń
  3. Sliczny bedzie. A zakupy zrobilas ech marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widząc co ty wyprzedajesz na bazarku to domyślam się, że twoje zapasy niedługo też się powiększą :P

      Usuń
  4. Ależ zdjęcia!! Quilt dla Tadzia piękny, wzór king size w rozmiarze crib size :)))) Ciekawa jestem tylko jak Ty Kochana z tym brzuszkiem ogarniesz kanapkowanie na kolanach :)))))
    Poducha z wymianki też zachwyca! I kocyk szydełkowy - bajera! No a zakupy, które poczyniłaś - pękam z zazdrości. Oj będzie się działo, będzie :))))))) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapkować będę na stole :P mam nadzieję, że będzie się działo :D na razie mam przypływ mocy ale to nie wiadomo jak długo potrwa :D

      :*

      Usuń
  5. Piękny jest ten Tadziowy blok. Dorotki patchworki ogromnie mi się podobają, więc zazdroszczę, oczywiście tak pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ty już przepadłaś ;> ja myślę że to kwestia czasu kiedy się w nie wciągniesz :D w patchworki znaczy się :D

      Usuń
  6. Tadziu to szcześciasz - pod wrażeniem jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Swoon Block, piękna podarunkowa poducha oraz pled i piękny prezent :) Zazdroszczę Tadziowi :P Dla mnie takie cuda niestety nieosiągalne :( A na "wiercioła" w brzuchu nocną porą najlepsza ręka i głos tatusia - potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam nieosiągalne :D Karolina siadaj do maszyny i heja :D dasz radę!! serio!! :D

      Usuń
  8. Saame Piekne prace :) Super zakupy sobie sprawilas :) Kocyk bialo szary jest po prostu Piekny !!! :) Sliczna podusie tzn dwie podusie dostalas :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Quilt piękny, bardzo mi się podoba zestawienie kolorów. Jednak szyjąca mama to skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż szary to nie mój kolor, to blok ogromnie mi się podoba...ładnie skomponowany i przez ten turkus w liskach "ożył".
    Ja też mam skrojone dla małej różowe kwadraciki na pledzik... ale chyba już nie zdążę przed narodzinami... w/g terminu to już za 9dni, więc... szycie będzie po...
    Miłego użytkowania poduszeczek i do następnej wymianki... kiedyśtam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris coś czuję że to ja ci będę torbę szyła :D

      Usuń
  11. No tak, nie ma jak uspakajająca ręka Taty :) Śliczny bloczek, poduszka od Doroty również piękna :) Pled od mamy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Karola :* mam nadzieję niedługo go ukończyć :)

      Usuń
  12. Szkoda,że nie słyszysz tych ach i och...bo moja rodzina dziwnie na mnie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie szczęściara!! Super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obyś zdażyła z tym quiltem bo dzieci czasami lubia psikusy i zaskakują mamę znienacka. Zakupy jak widać udały się w 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem w weekend chcę przysiąść :) a w przyszłym tyg to na bank już musi być skończony :D

      Usuń
  15. Czy to ja taka gapa?!! Przemyślałam i wróciłam. Czy Tadzio to Twój brzuszek do szału doprowadza?
    Gapa, gapa jestem :( Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)