niedziela, 16 lutego 2014

Wymiana Olimpijska - luty 2014

Już mogę się Wam pochwalić moją matrioszką szytą na lutową wymiankę Olimpijską :)
Dostałam wczoraj informacje, że podkładka (bo takie jest przeznaczenie Matuchny) dotarła do właścicielki, i ku mojej wielkiej uciesze podoba się :D



Babuszka była szyta w kolorach, które lubi Sylwia - tak by pasowała jej do salonu i umilała chwile przy piciu porannej/popołudniowej kawki :)



Nie powiem, wyzwaniem było zastosowanie lamówki... wiecie, moja pięta... na początek zabrałam się za sposób zarzucenia tkaniny z tyłu na przód, i uczynienie z niej owej lamówki - powiem tak TEN  tutorial okazał się bardzo pomocny, i ten sposób już mi nie straszny :) w najbliższym czasie zmierzę się z kolejnym sposobem :D


Czekam jeszcze na moją Babuszkę :D mam nadzieję, że już niedługo i ja się pochwalę podkładką :D

No bo kto nie lubi dostawać niespodzianek?? :D

28 komentarzy:

  1. Motyw Matrioszki bardzo mi się podoba, no i oczywiście lamówka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna odkładają :-D a Matrioszka jest słitaśna :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Ci bardzo za te wspaniałą pracę .Moja córka gdy ją zobaczyła od razu chciała ją zabrać do swojego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah moja tez nie chciała mi jej oddać :D no ale domek podkładka u ciebie ma pierwsza klasa - sama musze pomyśleć o jakimś stojaku na mini quilty :)

      Usuń
  4. Jest urocza! I te kolorki i haft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!! :D nawet nie wiesz jak bardzo cieszą mnie takie słowa :D

      Usuń
  5. Śliczna. Tylko nie rozumiem o czym Ty piszesz jeśli chodzi o lamówkę- przecież wychodzi Ci idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Okko teraz to prawie idealnie dobrze, że nie widziałaś moich poprzednich wypocin :P

      Usuń
  6. Chwaliłam już u Sylwii na blogu jest fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babuszka pełną gębą! Widzę, że robisz dobry użytek ze ściegów ozdobnych, które posiada Twoja maszyna. Muszę wziąść dobry przykład :))))
    Zupełnie nie wiem o czym mówisz jak chodzi o lamówkę. Wyszła elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no głupio mi ostatnio było, że mam tyle bajerów a ich nie wykorzystuje... więc postanowienie na najbliższe miesiące jest takie, żeby stębnować, obszywać i naszywać tyle wzorków ile się da :D jedyne ograniczenie by miało to ręce i nogi jakieś :D

      Usuń
  8. Sliczna :):) Suuper wyszla Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna babuszka, piękne kolory! Bardzo mi się podobają ozdobne ściegi z maszyny - fajny pomysł na dodanie "czegoś" :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co mam zrobić, żeby taka babuszka trafiła też do mnie? Bo wiesz - u mnie w kuchni też by się prezentowała znakomicie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu :D odpisałam na maila :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. dzięki! myślę o kolejnej w bardziej wiosennych kolorach :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)