czwartek, 20 lutego 2014

Stacjonarne spotkanie AT.

AT czyli Anonimowych Tkaninoholików :) 

Mamy taką grupę wsparcia w Szczecinie. Tworzy je 5 super dziewczyn i ja :) jesteśmy w różnym wieku, z różnym stażem szycia i życia... ale łączy nas jedno - uwielbiamy szyć i gadać o materiałach! hahaaa :D wiecie jak to jest - mąż, rodzina, znajomi w pewnym momencie przestają was słuchać jak zaczynasz zachwycać się jakimś materiałem, wzorem, czyjąś pracą... ja to rozumiem - jak mąż zaczyna typowo inżynieryjny wywód "swojego konika" to w pewnym momencie głupieję, i nie wiem o czym on do mnie gada :D na szczęście oboje jesteśmy tolerancyjni i nadal ze sobą lubimy przebywać :)

Dziś miałyśmy rzadką okazję spotkać się w komplecie, i nareszcie (!) wymienić prezentami :) tak, tak, gwiazdkowymi... i też walentynkowymi jeśli wolicie :)

Tak wyglądał zapakowany prezent ode mnie :)
Ja wylosowałam Julkę, dla której wykonałam 6szt podkładek pod kubki :)  Podkładki są w stylu modern, w kolorach, które lubi i które będą jej pasować do mieszkania :)
Akurat po jednej sztuce dla każdej uzależnionej na następne spotkanie :D










Podkładki były szyte metodą PP. Wzór to "economy block" - bardzo wdzięczny i popularny ostatnio za oceanem :)
Lamówkę jak widać opanowałam, i wszywałam tą samą metodą, co opisana w poprzednim poście Matrioszka.


Mam nadzieję, że Julce mój prezent się podoba i będzie często w użyciu :) 

A następny post będzie o prezencie, który ja dostałam!!! Ale pierw muszę należycie zrobić zdjęcia :) Powiem tylko, że jest cudny, haftowany i leży u mnie już na stole :D

A tu krótka fotorelacja ze spotkania :D Kolaż wykonany przez Justynę.


 





17 komentarzy:

  1. Widziałam podkładki i zaświadczam że są cudne; To mówiłam Ja jedna z 5AT ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego do Szczecina mam tak daleko- tez bym sie dołaczyła i tez bym chciała takie cudne podkładki.
    Tylko dlaczego metodą PP? ja widziałam tylko zwykłe tutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo metodą PP wychodzą idealne :D równiutkie :)
      później zrobię post tylko dla economy block to sama zobaczysz, że ta metoda szycia jest wygodniejsza :D

      Usuń
    2. O to super moze sie skusze

      Usuń
  3. Gratulacje! Nie wiem, czy gdzieś pisałaś wprost, ale tajemniczo i poetycko wręcz- wiele razy i tak przypuszczałam, że o dziecko chodzi, a teraz w końcu jest kawa na ławie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      no duża jestem :) już się nie zakryję :) to pierwsza oficjalna wiadomość :)

      Usuń
  4. Podkładki cudne! Kolory obłędne i gdyby nie spodobały się Ofiarodawczyni to ja biorę w ciemno!
    Paulinko, ślicznie wyglądasz :)
    I kogóż widzę :D Jolcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolcia Jolcia we własnej osobie :) ona wykonała tą poduchę PP New York :)
      i oj oj mam nadzieję, że w najbliższym czasie będą lepsze zdjęcia ze zbliżenia w moim stanie błogosławionym :D muszę się zmobilizować i uszyć coś dla siebie :)

      Usuń
    2. Jolcia, Jolcia ;) No bo ja też należę do tej tajemniczej ekipy ;)

      Usuń
  5. Noo wiedzialam :):) Gratulacje przyszla Znoowu mamusiu :):) Ciesze sie Baardzo ,gdyz pamietam jak mowilas ,ze chcialabys bardzo drugiego dzidziusia :):) Suuper wygladasz :):) Mam nadzieje ,ze i Twoja corcia juz sie nie moze doczekac dzidzi w domu :):)
    A podkladki sa po prostu Przesliczne :):)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Gabi rzeczywiście nie może się doczekać :) i pyta się czy możemy już dzidziusia z brzuszka wyciągnąć hahaha

      Usuń
    2. To Suuper :):) Mam nadzieje ,ze dobrze sie czujesz !!! A kiedy termin jezeli mozna wiedziec ? :) Na prawde Suuper ,teraz Gabi bedzie miala sie z kim bawic :)

      Usuń
  6. Podkładki super, nie mogę się napatrzeć na te równiuśkie obszycia wokół kwadratów. Ja też chcę do grupy AT! Jak dużo metrów trzeba mieć na liczniku, żeby się kwalifikować?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ śliczności i podkładki i pouszki... ale te podkładki są tak idealnie równe że będą mi się śniły po nocach.
    Paula, no niestety już się nie schowasz, widać że jest Cię podwójnie :-) Pozdrowienia dla grupy wsparcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Łączę się duchowo z Waszą grupą wsparcia!! Wspaniale to musi być uczucie móc się do woli i bez skrępowania uzewnętrzniać na temat szmat i jeszcze do tego wszystkiego otrzymać zrozumienie. Ach, rozmarzyłam się :)))
    No i te pyszności na stole - ślinka mi cieknie :)
    Podkładki są idealnie równe, pełen podziw. A jeszcze większy podziw jak zobaczyłam te gigantyczne ilości lamówki, którą omijałaś szerokim łukiem, a która tak wspaniale wpasowała się w całość. Brawo za determinację! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podkładki i te kolory pasują ze sobą idealnie, no i wykonanie perfekcyjne :) Wyglądasz cudnie :) Zazdroszczę takiej super grupy, oj ja to bym miała się gdzie wygadać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)