poniedziałek, 3 lutego 2014

KCW dzień 7 ostatni :)

Dziś sukienka - z ciepłej, dresowej dzianiny.
Wzór podobny do poprzedniej sukienki, tyle że bez zakładek. Zapinana na karku na haftkę. Odszycie z bawełny w kolorze fuksji bardzo ładnie przy szyi rozjaśnia twarz, bo tak jak widać na zdjęciu ciut jest widoczne.

Jest fajna :D powiem Wam, że minione KCW uznaję za najlepsze, w jakim do tej pory brałam udział :) mała chyba też jest szczęśliwa, bo mnie dziś prosiła o nową sukienkę do przedszkola :D 
no Matka pęka z dumy! :D








Ubrania w akcji :D 
dobrze, że tym razem skończyło się na naleśnikach bez cukru :D za to z jogurtem greckim mmm... po nich przynajmniej glukoza mi nie wariuje :D


"Mamo teraz ja ci zrobię zdjęcie" :D


Mam jeszcze kilka pomysłów na ubrania dla Gabi :) ale tym razem muszę przystopować chwilowo, bo czeka mnie wykonanie 3 prezentów a termin godni - połowa lutego :) ajjajaaaajaaaj :D

Jakby ktoś miał mnie mało to zapraszam do lektury wywiadu, jaki przeprowadziła ze mną Olka, a który jest dostępny o TU :)

Miłego poniedziałku! :D

16 komentarzy:

  1. Pięknie wystroiłaś Gabrysię. I ciesz się chwilą, kiedy mała prosi cię o szycie :) Później już nie jest tak łatwo namówić dziecko do współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest cwana i jak coś przeskrobie i wie, że się gniewam, to zawsze pyta czy to co teraz szyję to dla niej, bo jej się bardzo podoba :D

      Usuń
  2. Gabi jest śliczna i ślicznie ubrana:) Wiem co czujesz, duma sięgająca zenitu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka! Genialne to podszycie w różowym kolorze. Sama bym się w taką kiecunię wystroiła - nie żartuję - a wierz mi - w sukienkach nie często można mnie ujrzeć. Wielkie gratulacje dla Ciebie - noś nos wysoko zadarty bo masz ku temu powody :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach to miód na moje serducho co piszesz :*

      Usuń
  4. Kolejna piękna kreacja dla małej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najlepszy komplement to prośba o coś uszytego :-) Przynajmniej dla mnie. Sukienka i fartuszek wyglądają uroczo, chociaż może to kwestia modelki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż chcę się zmniejszyć, żeby tylko pasować do takiego fartuszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper sukienka :):) Sama bym mogla w takiej chodzic :):) Co do wywiadu hmm zaciekawila mnie koncowka :):) Suuper wywiad :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka rewelacja, fartuszek też, a najlepsza modelka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)