wtorek, 14 maja 2013

Szczeciński SAL - maj 2013

Witajcie,

ja już w ubiegłym tygodniu skończyłam szycie bluzki na pierwszy szczeciński SAL :)
O zabawie pisałam już TU , a dokładne zasady co i jak możecie przeczytać na blogu SzczecinSzyje.

Dziś zdjęcia na manekinie, ale mam nadzieję, że wkrótce już i na modelce :)

Co więcej mogę powiedzieć o bluzce...

Model 106 z Burdy IV/2013.

Lubię ją :) Lubię mimo, że wykrój jest z tzw. 4 liter :) skroiłam 36 rozmiar, a i tak na mnie wygląda jak 40 ;/ zamiast bluzki wyszła całkiem długa tunika, podkroje pach dużo za duże - zmniejszałam je aż po 3 cm pod każdą! Do tuniko - bluzki muszę nosić pasek, bo jest zaaaa szeroka :) a już nie chciałam kombinować z zakładkami na plecach... ale to nie jest akurat dla mnie problemem, bo uwielbiam paski :) zawsze ładnie imitują talię :)








Tu bluzka w komplecie z białą lnianą spódnicą, ale najchętniej noszę ją do dzwonów i wysokich koturnów :) od razu się prostuję :) i z moich 163cm robi się całkiem wysoka osóbka :)

Miłego wieczoru! :)

Edit:

A tu ja w całej krasie :D





 

37 komentarzy:

  1. Nailaa, Twoja bluzko-tunika wygląda świetnie :) Ale najbardziej urzekł mnie opis ;))))

    Moja z punto poszła do kosza, spróbuję jeszcze raz z czegoś cieńszego, no i też skroję 36, może będzie lepiej?

    Zrób koniecznie zdjęcie bluzki na sobie - najlepiej w tych dzwonach i koturnach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro nada się okazja, to się odstrzelę! :)
      Jedziemy do tego folwarku, o którym ostatnio na grupowym fb pisała Ewelina :)

      Usuń
    2. Super, bardzo jestem ciekawa :)
      A czy czasem nie wybiegłaś trochę do przodu z SAL? Już CZERWIEC? :)

      Usuń
    3. Aaaa no tak maj :D zaraz zmienię :D dzięki za czujność :) hehhe

      Usuń
  2. Sliczna bluzeczka :) A jezeli za duza ,szeroka to tyylko saame plusy :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się dowartościować, jak trzeba 36 zwężać, nic, że przez pomyłkę Burdy ;-) bardzo fajna bluzka i z pasem będzie się super sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah też prawda :) a w ogóle wdł Burdy powinnam nosić 38, ech...

      Usuń
  4. Acabei de conhecer o seu blog e achei maravilhoso. Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka super. Zawsze myślałam, że jesteś wyższa, a tu proszę koleżanka mojego wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ja ostatnio też się spotkałam z "blogową koleżanką" w realu i pierwsze co powiedziałam to łoo matko ale ty jesteś niska hahahaaa, bo byłam pewna, że ma z 1,70 co najmniej :) a ona jest tego samego wzrostu co i ja :)

      jej mina bezcenna :D

      Usuń
  6. Bluzka wygląda świetnie, fajny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      on się lekko mieni srebrną malutką niteczką :) niestety aparat tego nie łapie ;/ i jak już udało mi się zrobić jakie takie foto, to wyglądał jakby był mąką posypany... ech :)

      Usuń
  7. Nie wiem jak prezentuje się ze spodniami, ale ze spódniczką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia ze spodniami już dodane :)

      Usuń
  8. Śliczna bluzka, super wygląda razem z tą spódniczką. Oby moja wyglądała choć w połowie tak ślicznie jak twoja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie super!! bardzo podoba mi się materiał, z którego bedziesz szyć :)

      Usuń
  9. ja tez parę razy usłyszałam.. "myślałam że jesteś wyższa " heheheh

    ja się w tym tygodniu zabiorę za bluzkę, prosty krój to szybko pójdzie :D w końcu ciepło i można zacząć nosić krótki rękaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie lato lato lato na nas czeka :D

      Usuń
  10. fajna ta tuniczka :) ja to w rozmiar 36 wsadzę chyba tyko udo ;),
    podoba mi się materiał, a raczej wzorek na nim
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. materiał super jest :)

      a ja wdł Burdy mam 38 hhehehe ale ja im tam nie wierzę :D

      Usuń
  11. Ja to takie luźne rzeczy lubię, zakładam do nich stanik zmniejszający [nie push-up;p] i jest ok. Z paskiem również super! Ale wtedy to już z pushupem:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powoli się przekonuję do szerokich ale częściej obcisłe lub dopasowane noszę :)

      Usuń
  12. oj te szerokie bluzki burdy to ostatnio zawsze takie wielkie :( Twoja ma uroczy materiał, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś im się chyba program do robienia wykrojów sknocił :D

      no materiał bardzo mi się podoba :D

      Usuń
  13. Świetny zestaw:)i widzę,że model tej bluzki się bardzo fajnie prezentuje obojętnie z jakiej tkaniny jest zrobiony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj powiem ci że model ten jest właśnie zjechany - i fajnie się prezentuje jak szyjąca przerobi go pod siebie... ale to trochę roboty jakby nie patrzeć :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. czekam na Twoje - pewnie padnę z zachwytu :P

      Usuń
  15. Taka dziewczyna nawet w worku będzie świetnie wyglądać:) bluzka super- podziwiam umiejętność szycia takich cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko ty zawsze tyle ciepłych słów masz dla mnie!! :*
      Dobrze, że już z tych tropików wróciłaś :D

      Usuń
  16. Już chwaliłam na forum, ale i tu muszę pochwalić:):):) Śliczna bluzka na pięknej modelce♥Świetne zdjęcia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się zawsze na Twoje słowa rumienię :*

      Usuń
  17. A ja się z Tobą nie bawię, ooo! [foch]
    Hahaahaaa... :) Miało być na koniec maja, początek czerwca!
    No... ale fajny materiał wybrałaś i świetnie wyszła bluzeczka :) Ja dopiero zaczynam (!) ech... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem wiem , ale ja zawsze w gorącej wodzie kąpana jestem... to moja największa wada :( a że miałam być teraz na wakacjach to się sprężyłam wcześniej... nie przewidziałam, że jednak na nie nie polecę... i w sumie dobrze, że zrobiłam wcześniej bo maszyna nadal w serwisie i nie wiadomo kiedy do mnie wróci :(

      Usuń
  18. Też zamierzam zacząć szyć, zobaczymy jak mi to wyjdzie. Ślicznie wygląda ta bluzeczka, idealna na spacery.

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wounderfull outfit und nice pictures

    LG Grace

    www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)