sobota, 15 listopada 2014

Przygotowania do drugiej edycji Tygodnia Szycia Dzieciom

Przyszły tydzień to będzie gorrrrący tydzień :)
Oprócz tego, że będzie to już druga edycja naszego rodzimego Tygodnia Szycia Dzieciom, mam jeszcze kilka innych prywatnych projektów, które zaprzątają mi głowę :) 

No i niejako dlatego, że będzie ciężko wygospodarować czas na myślenie to myślę już teraz :P
Mam plan, jest lista, materiały uszykowane, nożyczki naostrzone :D

I gdy dziś tak patrzyłam na te materiały, to stwierdziłam że mogę sobie pozwolić na jeden malutki projekcik w ramach rozgrzewki :D


Powstała dla Gabrysi spódniczka z półkola (aaaa pierwszy raz w życiu taką szyłam :) )
Kolory teoretycznie do siebie nie pasowały, ale efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :) po prostu położyłam je obok siebie i wiedziałam, że coś musi z tego powstać!

No więc mamy limonkową spódnicę z różowym akcentem u dołu :)
Kręci się, jest na gumce, no i przyciąga wzrok :D Czyli ma wszystkie atrybuty, które zażyczyła sobie moja 4-letnia księżniczka :)







Spódniczka jest "surowo wykończona", czyli po prostu jest nie wykończona, tylko ściachana :) Tak samo różowy akcent, czyli pojechałam leniem po bandzie hahaha no ale taka ponoć ostatnio tendencja w modzie...

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna! I modna, i co najważniejsze: kręci się;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Genialna w swej prostocie.A TDS będę obserwować, może i mi coś się uda uszyć dziecięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze i mi sie uda dołączyc. Tylko jak na zlosc u mnie przyszy tydzien to tez tydzien egzaminow , ale sprobuje :-) Połączenie kolorow super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, pasują do siebie idealnie :-D Też planuję zrobić sobie listę rzeczy do uszycia dziewczynkom, ciekawe jak długa będzie :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to połączenie kolorów. Napatrzeć się nie mogę. Eh jakbym była kilka lat młodsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie, kolorowo i dziewczęco! Kompozycja i stylizacja idealna! No i Księżniczka zadowolona, co najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. właśnie sobie przypominałam, że od 2 lat zalega w skrzyni materiał w kolorze limonki na sukienkę i dotąd jakoś się odważyć nie umiałam. Może mnie zainspirujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! A jak jeszcze się kręci to już mega!!! (Ja takie najbardziej lubię ;)) Powodzenie w drugiej edycji no i nie tylko Gabrysia i Tadziu czekają na efekty, ale my też.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) chciałabym mieć takie zdolności

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory idealnie do siebie pasują, a to że się kręci jest naprawdę najważniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory:) Ostatnio tez uszyłam spódniczkę dla mojej 5 latki ale z kola i tez bez wykańczania ale z eko skory:)
    A co to za tydzień szycia dzieciom?

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuuper spodniczka !!! Baardzo mi sie podoba ,takie lubie najbardziej :))) No i musze dodac ,ze i sweterek Sliczny :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Pracusiu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna spódniczka. Limonkowy to taki super kolorek z dodatkiem rózu jeszcze bardziej atrakcyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)