niedziela, 2 listopada 2014

Fajną rodzinę i przyjaciół mam :)

Fajną to oczywista oczywistość, ale jaką do tego zdolną! :) Mam szczęście, że otaczają mnie ludzie z pasją, którzy za pomocą własnych rąk potrafią zrobić niesamowite rzeczy :)

Poniżej kilka przykładów:

1- sweterek od cioci Oli :)





2- sukienka od cioci Jadzi (która nota bene nauczyła mnie, jak nawleka się nitkę w maszynie :)






3- buciki dla Tadzika zrobione przez Babcię Gosię (która na bieżąco zawsze robi coś dla moich dzieci :)



4- Słonik dla Tadzika od cioci Sylwii - młody jak nie ogon, to trąbę słonikowi wykręca :) artykułowane przy tym dźwięki sprawiają, że wiem, że przynajmniej ten pierwszy jest mega zadowolony :)


Dziękujemy Wam bardzo i polecamy się na przyszłość :D

10 komentarzy:

  1. Jakie słodkie buciki :) I sukienka mi się bardzo podoba sweterek też jak i słonik. A co! :))) Córkę masz piękną.

    OdpowiedzUsuń
  2. :* to była przyjemność, dziergać ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale prezenty:-))) pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty. Zdolną masz rodzinkę. Pozazdrościć, szczególnie zielonej sukienki :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie! Ja dzierganie i szycie odziedziczyłam w genach po babciach, moja mama i ciotki również się tym zajmowały. Czasem się jednak zastanawiam się czy to była prawdziwa pasja czy po prostu zaradność w ciężkich czasach, bo już tego nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek mi osobiście wpadł w oko najbardziej, ale i inne prezenty piękne!! Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory ! mógłby ktoś dla mnie wydziergać taki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności :) Ja chcę taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczesciarze :)))) Saame Piekne prezenty :))) Nie wiem co Piekniejsze sweterek czy buciki czy sukienka noo nie da sie wybrac jednego Cuudenka :))) A slonik Slodki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)