wtorek, 3 grudnia 2013

Jelonki w sopelkach

Skończyłam poduchę :)
co na nią spojrzę, to się uśmiecham od ucha do ucha :D

Bardzo mi się podoba :D







Dostałam również, jakiś czas temu, wyróżnienie od Karoliny z B-craft.pl i chciałabym móc się wywiązać z niego :) Kiedyś już brałam kilka razy w tego typu zabawia, jak ktoś wytrwały to może wyszukać po etykiecie zabawa bodajże :)

Zasady wyróżnienia:
  1. - nominowana osoba pokazuje nagrodę,
  2. - dziękuje za nominacje,
  3. - ujawnia 7 faktów o sobie,
  4. - nominuje 7 blogów,
  5. - informuje o nominacji blogi nominowane

Po kolei więc...
Nagrodę pokazałam.
Dziękuję bardzo Karolinie za nominowanie mnie :D
7 faktów...

1-Lubię ostatnio kolory morskie
2-Najlepiej mi się myśli o nowych projektach jak usypiam Gabrysię. Po ciemku staram się sama z nią nie zasnąć i wtedy właśnie przychodzą mi do głowy najlepsze pomysły, szkoda że ich realizacja nie jest taka ekspresowa :D
3-Nie lubię, a może raczej nie umiem za bardzo podszywać ręcznie lamówki :( 
4-Im więcej wiem, tym bardziej zdaję sobie sprawę z tego, że tak naprawdę wiem mało
5-Mam dużą pokorę względem tego co mnie spotyka
6-Umiem motywować innych ale z motywacją mnie samej bywa różnie :)
7-Marzą mi się kolejne (!) studia, ale nie wiem czy odważę się na nie iść :)

Co do nominowanych blogów, to w związku z tym że nominuje już po raz 7 właśnie chyba :D to chciałabym tym razem przybliżyć Wam blogi szczecińskie :)

-http://yeledemoname.blogspot.com/
-http://kiniakowo.blogspot.com/
-http://gniewka-r.blogspot.com/
-http://sewquest.blogspot.com/
-http://szuflada-duszy.blogspot.com/
-http://tebrum.blogspot.com/2013/11/i-znowu-legginsy-p.html
-http://jolcinepasje.blogspot.com/

Kolejność rzecz jasna przypadkowa :D

Do zobaczenia na Śniadaniu przy Błoniach w najbliższą sobotę i niedzielę! :)

Zdjęcie pochodzi z profilu wydarzenia :)

24 komentarze:

  1. Wyszła prześlicznie! Taka zimowa, a jednak od razu widać, że jest miła i przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna Piekna i jeszcze raz Piekna :):):) Uwielbiam te twoje podusie :) Gratuluje Ci wyroznienia :) Juz tak jest ,ze cale zycie sie uczymy :) A Ty Jestes na prawde Zdolna Kobietka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdolna czy też nie jeszcze sporo nauki przede mną :D

      Usuń
  3. Poducha fajna :d widziałam na fb. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trójkąty to podłe łajzy. Nie chcą się równo szyć, ale u Ciebie wyszły pierwsza klasa!!! Nic tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj podłe podłe, długo ich nie lubiłam :D szpilki trochę pomagają okiełznać no i bardzo bardzo wolne tempo przy przeszywaniu newralgicznych miejsc ;>

      Usuń
  5. Nie mogło być inaczej - Podusia wyszła Tobie przepięknie, jelonki są słodkie :) To teraz pewnie weźmiesz się za quilt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak... chociaż ze mną to nic nie wiadomo hehehee ale chciałabym :)

      Usuń
  6. Ale Ci koncertowo wyszła ta poducha, to teraz czekamy na prezentację narzuty do kompletu :)))) Taki potencjał zdecydowanie nie może się zmarnować :))))))) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj potencjał teraz na trochę inne tory przeskoczył :D ale jelonki zaczynam wycinać... będą na widoku i powoli powolutku do skutku zszyję je :D a narzutę chcę dużą więc pracy sporo będzie...

      Usuń
  7. Poducha śliczna, wcale się nie dziwię, że patrząc na nią pojawia się uśmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację!
    Poduszka rewelacyjna, bardzo mi się podoba szycie z trójkątów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola to kiedy zaczynasz szyć swoje?? :D

      Usuń
  9. Paulina, jakie studia? może pójdziemy razem? bo też mnie świerzbi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech szkoda gadać... chyba w Szczecinie takich nie ma, a z dojazdami jak wiesz jestem teraz uziemiona... ale od następnego września może możeeeeee :d dam znać :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)