czwartek, 5 grudnia 2013

Orkan nad północną Polską...

Chyba powinnam być pogodynką :)
Najpierw zapowiadam arktyczne powietrze, a dziś mowa o orkanie! W sumie orkan to niemiecka nazwa naszego huraganu :) Choć powiem szczerze, że słowo huragan brzmi bardzo egzotycznie... jakoś tak dziwnie...
No cóż pogoda ma wielki wpływ na życie, i przede wszystkim na samopoczucie. A to dziś u mnie pod psem :( 
Wietrzna pogoda zdecydowanie do moich ulubionych nie należy. Już wolę jak pada, baa nawet jak śnieg jest... wiatru nie cierpię :(

Na poprawę humoru kolorowe, i bardzo miłe chusty pod szyję dla najmłodszych :)








Wszystkie bedzie można osobiście pogłaskać, a nawet zakupić w najbliższą sobotę przy okazji Śniadania przy Błoniach :) Zapraszam! :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne są. Wiatr jest straszny, na szczęście na mnie nie działa tak jak skoki ciśnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , a co do pogody to ja przy wietrznej mam problem z bólem głowy ;/ i ukochana kawa wtedy zakazana...

      Usuń
  2. Chusty śliczne, zwłaszcza ta z balonikami- trochę nawiązuje do dzisiejszej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak tak, tylko, zeby w weekend nas nie zwiało :D chociaz Ty chyba na jarmarku to pod dachem będziesz :)

      Usuń
  3. Też nie znoszę wiatru, w głowie mi się kręci, w nocy spać nie mogłam, już chyba wolę jak śnieg sypie ;)) Chusteczki są śliczne, kolory pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie mnie zwiało dziś rano... Piękne chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)