niedziela, 8 grudnia 2013

Dziecięco, dziecinnie... w kazym razie nadal bajkowo :)

Po jelonku Bambi powstała poducha z Czerwonym Kapturkiem :)
O wiele prostsza w swej formie, bo i jej przeznaczenie jest głównie do spania :) a to, że jest słodka to tylko efekt uboczny :) bez pikowania i dużej ilości małych kawałków - by rano mała buzia nie była pomarszczona niepotrzebnymi liniami :)

Przedstawiam Wam jedną... druga skrojona czeka w kolejce :) kiedyś uwiecznię je na zdjęciu dla Was wszystkie razem :) a tymczasem można je zakupić TU :)



A tym czasem życzę Wam miłego popołudnia, ja właśnie pije już dziś 2 kawę (rozpusta:)
i zostawiam Was z piosenką...





12 komentarzy:

  1. Poducha jest super - bardzo mi się podoba :) Im prostsza tym lepiej się śpi i osobiście nie lubię jakiś wzorów na poduszce i później wygląda się jak kalka poduszki ;)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja jestem w wieku gdzie zdecydowanie te dwie funkcje poduchy trzeba rozdzielać :) jedne do sypialni a drugie cieszą oko w salonie :D

      Usuń
  2. To z tych materiałów co je z paczkomatu odbierałaś? Fajne zestawienie - czerwone w sam raz na zimę i święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrz jak ty dobrze pamiętasz :D

      Usuń
    2. Jakaś Paulina (nie wiem czy znasz) też mnie kiedyś po szmatkach na blogu rozpoznała :-P To są takie superskillsy kobiet szyjących - pokażą Ci zdjęcie - nie znamsz, ale pokażą Ci materiał i już wiesz :-)

      Usuń
    3. hahaha cos w tym jest :) jakaś dziwna ta Paulina :D

      Usuń
  3. Nazwałabym ją: podusia-wesolusia ;)))) Bardzo mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mnie też one bardzo urzekły :)

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba że jest taka kolorowa :D super materiał!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo radosna. Ale mój synek niestety ulubił sobie RÓŻOWĄ poduszkę z kotkiem i nic nawet odrobinę chłopięcego nie przechodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszeczka bardzo sympatyczna, zwłaszcza ta tkanina z Czerwonym Kapturkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i w sam raz do przytulania i słuchania bajki o czerwonym kapturku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)