sobota, 19 lutego 2011

WIOSNA WIOSNA ACH TO TY !!

     Tęskniąc za słonecznymi dniami, ciepłym wiatrem i zielenią za oknem, wymarzyłam sobie taka oto torbę na zakupy :) patrząc na nią już czuję zbliżającą się wielkimi krokami wiosnę - na przekór szarudze i minusowej temperaturze za oknem... torba jest w wersji dwustronnej z kieszonką na zamek np: na listę zakupów, klucze czy telefon - dzięki zamkowi nic nie wypadnie :)
  

     Torba będzie prezentem urodzinowo-imieninowym dla mojej mamy - w poniedziałek lecę na pocztę wysłać paczkę niespodziankę :) ehh... ale tak mi się podoba ta kolorystyka, że chyba sobie duplikat sprawię :)















P.S. wybaczcie za kiepską jakość zdjęć...





3 komentarze:

  1. Fajna! I nawet w środku kieszonka na suwak. Mama może być dumna z takiej zdolnej córy. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne szyjesz torby :D
    śliczne materiały, myślę że to podstawa :)
    ciekawa jestem jak robisz że one są dwustronne, ja nie umiem :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)