niedziela, 13 lutego 2011

MOJE PIERWSZE CUKSY!!

     Kolejna z rzeczy która przyczyniła się do założenia przeze mnie bloga, była możliwość brania udziału w Candy, Cuksach i innych słodkościach, gdzie można wygrać przepyszne rzeczy :D

no więc dziś rozgryzłam jak zamieścić baner u siebie na blogu          z  odnośnikiem do konkursu na stronie Sklepu Jednoiglec - tak na chłopski rozum metodą prób i błędów :)

     Mogę wam polecić ten sklep z czystym sumieniem, bo i ja już się u niego zaopatrzyłam :D 
a jakie było moje zaskoczenie jak Pani na poczcie podała mi kolorową wielką przesyłkę!! spodziewałam się szarego papieru, a tu proszę jaka niespodzianka!! :D 
miałam nawet napisać do właścicielki, że to rewelacyjny pomysł (ale jakoś mi sie w czasie to nie zeszło niestety - może teraz o tym przeczyta), a jak poprawia humor!! no mówię wam :D paradowałam z tą torbą dumnie po osiedlu hehehe

     Mam nadzieję, ze nic nie pomyliłam, że wszystko zrobiłam jak należy i biorę udział w rozlosowaniu tych pięknych tkanin :P och oby oby :)

2 komentarze:

  1. wszystko jest pięknie umieszczone:) dziękuję!
    kolorowe paczki rzadko się zdarzają - zazwyczaj wtedy gdy gabaryty zamówionych rzeczy są większe i nie mieszczą się do koperty (choć staram się przyklejać kolorową taśmę by było milej:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tym bardziej się cieszę!! że się załapałam na tą kolorową :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)