niedziela, 13 lutego 2011

Pierwsze koty za płoty :)

     Dużo myślałam o tym, co wpłynęło na moją decyzję o założeniu bloga - myślę, że przełomem było uszycie kołderki dla Gabrysi - mojej prawie 5cio miesięcznej córeczki :) a właściwie zaczęło się dużo wcześniej, kiedy szukałam inspiracji i przejrzałam setki blogów, kobiet które miały różne pomysły na siebie. Dlaczego wcześniej nie przeglądałam blogów?? no cóż nie za dobrze mi się kojarzyły - po prostu trafiałam na nieodpowiednie osoby ich blogi i tematy jakie podejmowały.

     Poniżej zamieszczam wspomnianą kołderkę - no cóż idealna ona nie jest, ale bije pokłony przed wszystkimi którzy zajmują się tym na co dzień !! to naprawdę nie takie proste - ale ten kto nie spróbuje ten nie wie :) ja spróbowałam i mimo braku spektakularnego sukcesu zakochałam się w potworkach :D myślę, że to nie jest ostatnie moje dzieło :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)