piątek, 19 grudnia 2014

Zabawa u Jednoiglca

Wiele z moich ulubionych blogerek już wie, że u Jednoiglca nie tylko można teraz wygrać super nagrody, ale przede wszystkim skorzystać z darmowych przepięknych bloków! :D 

I w zależności od użytych tkanin, mogą być one bardziej lub mniej, a nawet wcale nieświąteczne :)

Moją poduchę z turkusowa gwiazdą betlejemską już widzieliście. Dziś oficjalnie zgłaszam ją do zabawy, choć z tego co widzę to już konkurencja wymiata :) ale co tam - grunt to dobrze się bawić i ciągle podnosić swoje kwalifikacje :) gonimy króliczka nie?








Inne prace zgłoszone do konkursu możecie podejrzeć TU


11 komentarzy:

  1. Świetna poduszka! Sama nie wpadłabym na zaproponowaną przez Ciebie kolorystykę. Ale jak widać sprawdziła się świetnie. Czasem warto wyjść poza swoje kolorystyczne przyzwyczajenia :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasami rzucam tkaninami bo nigdy nie wiadomo jak kalejdoskop z kolorami nam się ułoży i krzykniesz eureka! :D

      Usuń
  2. Poducha jest extra:) fajnie, że dołączyłaś do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) choć konkurencja mnie przygniata hahahaa :) ale co tam, bawimy się! :)

      Usuń
  3. Śliczna poducha! zdecydowanie podoba mi się kolorystyka! tło jest jak las malutkich choineczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a patrz - choinki - nie pomyślałam :D mi kojarzą się z roziskrzonym niebem w kosmosie :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)