czwartek, 11 grudnia 2014

Czas prezentów

Zbliża się czas prezentów... czas lekkiego niepokoju, czy zrobiony/uszyty prezent się spodoba. Czy będzie trafiony. Czy zadowoli czyjeś oczekiwania...
Już drugi rok grupa 5AT robiła sobie prezenty - w tym roku zdążyłyśmy przed gwiazdką :D bo te z zeszłego roku na walentynki sobie dawałyśmy :D ha!

Mnie przypadło w udziale przygotowanie prezentu dla Justyny
Bardzo się ucieszyłam, bo Justa tak jak ja lubi turkusy! :D milion pomysłów przewijało się przez moją głowę, aż do momentu, kiedy u Julki zobaczyłam blok PP z nadal trwającego Last minute christmas sampler QAL :) zobaczcie zresztą sami jakie cudne bloki Julka dla nas przygotowała i udostępniła za darmo :) ja wszystkie ściągam sobie na kompa i mam żelazne postanowienie uszyć każde!! :D no ale to pewnie dopiero po świętach... 






I to :)
Takie tam moje bazgroły :D

A ja dostałam od Joli taki majstersztyk!! oniemiałam jak rozerwałam papier :D ręcznie haftowane, na surowym lnie(!!) na którym był transfer nutek kolędy :D



:D

9 komentarzy:

  1. Cuda!!! poduszką juz się zachwycała, ale i Twoje "bazgroły" na kubku ujęły mnie za serce! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta poduszka. I twoj prezent przesliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się pięknie powymieniałyście! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przyniósł Wam hand made'owy Mikołaj :) Zazdroszczę :) I czekam na kolejne bloki PP w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. najwspanialsze są takie właśnie prezenty i wymiany

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna poducha! Ja już szyję 3 blok z tych od Julki i chociaż to moje początki z PP to mnie wciągnęło na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudowne :) a kubeczek powala :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny! :D uwielbiam prezenty chyba nawet bardziej dawać niż dostawać :D
    PP wciąga :D zwłaszcza wzory udostępnione przez Julię :)
    a pisanie po kubkach jest bardzo absorbujące :D popełniłam już 10sztuk!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Grudniowo :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)