poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pierwsze portki dla Tadka

Dziś o zgrozo zobaczyłam, że nie zrobiłam wpisu o pierwszym ciuchu uszytym dla Tadzinka :) 

Ci co śledzą mnie na flickr już je widzieli. Bardzo proste, wręcz klasyczne z wysokim stanem, ciut dłuższe bo mam nadzieję, ze posłużą do końca wakacji :) Z dzianiny tzw. t-shirtówki. 
Niezwykłe miłe w dotyku - świetnie się sprawdzają :) i do wszystkiego pasują :) 


Na pasie mała aplikacja tygryska co by nie mylić przodu z tyłem :P


Dyskusja trwa :)


Ach te oczy :D


32 komentarze:

  1. Suuper spodenki :)))) A synus Cuuudny !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tadzio to chłop jak się patrzy! nie jakieś tam chucherko :)))) Spodnie wyglądają na najwygodniejsze z najwygodniejszych - ja dla moich rozrabiaków miałam takich z 6 par!! (wówczas jeszcze dziur na kolanach nie przecierali :) ). Mama wie, co tygryski lubią najbardziej i w czym jest im najwygodniej, a do tego jak twarzowo?! :)))
    Uściski dla starszej siostry!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana one się tak szybko szyja że chyba jakieś kolejne popełnię :D
      i tak, Tadzinek zdecydowanie chucherkiem nie jest :D czuję to zwłaszcza, jak go z chusty wyjmuję, a dziś dopiero 8 tyg mu mija...

      Usuń
    2. Skąd masz wykrój na te portki? Muszę odświeżyć garderobę mojego Tadzia, bo on już waży 10 kg...

      Usuń
    3. Oj Jarecka wykrój to największy banał świata :D dokładasz do kartki (lub dla co odważniejszych już do materiału) portki akurat pasujące na małego, obrysowujesz z zapasem na szwy i ta daaa możesz zszywać :)

      Tu masz linka do mojego mini tutka http://ce-la-faccio.blogspot.com/2013/06/mms-lato-2013-jak-zrobic-wykroj.html tylko zamiast gumki wszywasz szeroki panel na brzuch :)

      W szyciu dla dzieci uwielbiam to, że nie musisz co do centymetra dopasowywać ubrań :)

      Uszyj uszyj podglądając ciebie całkiem możliwe, żę zaraz polecisz i hurtem obszyjesz w leggingsy całą kompaniję :D

      Usuń
    4. Dzięki! Uszyję na bank :)
      Ale tylko dla Piątka. Resztę będę obszywać pod koniec wakacji, teraz niech zdzierają to, co zalega w szafach ;p

      Usuń
  3. Gabi prześliczna, Tadzio przystojniacha, matka utalentowana- jestem zazdrosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy Maluch, a spodnie bardzo fajne - dla takiego bąbla idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięuję - rzeczywiscie spodnie to był strzał w 10 :D zwłaszcza jak podobne zobaczyłam w pewnej sieciówce za 40zł!!!

      Usuń
  5. Takie portki to jest coś wspaniałego dla maluszka :) Mój mały miał podobne, tylko nogawki kończyły się ściągaczem (takim jak w pasie), który dodatkowo można było sobie podwijać... można ich później używać bardzo długo :) Twoje są o niebo lepsze, bo wykonane własnoręcznie i z ogromnym ładunkiem matczynej miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściągacze!! właśnie!! że ich nie wszyłam :D dzięki :)

      Usuń
  6. Ładne spodenki, takie proste - uniwersalne ;) Maluszek chyba podobny do siostry prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj podobni podobni :) nie wyprą się siebie :D

      Usuń
  7. Świetne portaski, na pewno bardzo wygodne :)))
    Oczka Tadzia cudne - udały Ci się dzieci Paulinko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Oda mam nadzieję że będą również mądre :)

      Usuń
  8. Świetny maluszek i świetne spodnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ przystojniak z Tadzia rośnie :) A spodenki idealne dla takiego fajnego kawalera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D nieskromnie powiem, że ma zadatki i o zgrozo jak mówiłam dziś do niego, żeby się uśmiechnął to właśnie na dźwięk "no przystojniaku uśmiechniesz się czy nie?" Buźka aż mu promieniała a banan było od ucha do ucha :D

      Usuń
  10. Śliczny jest Twój Tadzio, a w spodenkach wygląda przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny Tadzio!!!! Nie można się nie zakochać!! Portki też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha takie granatowe to jak pierwsze jeansy :-) Wyglądają cudnie, albo to młody jest taki uroczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no baaaa :D ciotka na warsztatach w sobotę zobaczysz go na żywca :D

      Usuń
    2. Będzie nas czarował tymi oczętami :-)

      Usuń
  13. Wow . Oczy ma piękne a i portki Ci wyszły ;-) Cudne dzieciaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)