niedziela, 1 lipca 2012

TA BLUZKA MIALA BYC DLA MNIE...

Tak ta bluzka chodziła mi po głowie od jakiegoś czasu - z zamysłem że to ja ją będę nosić :)
niestety z braku czasu na pójście do sklepu z dzianinami, postanowiłam wykorzystać projekt z głowy na jej mini wersję dla małej - bądź co bądź akurat na nią dużo materiału nie potrzeba.
Jakieś pół roku temu kupiłam śliczną dzianinę, mieniącą się delikatnie, która idealnie podkreśla opaleniznę młodej.

Tam tara tara tam efekt poniżej :)
Lubię klasyczne kroje z małymi "kwiatkami" - tu mam na myśli delikatne marszczenia na ramionach.








8 komentarzy:

  1. Nie ma jak to kochana i kreatywna mama, mała modelka nie dość, że cudna to jeszcze prezentuje się uroczo w nowej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki manita :)

    to bluzka express :D
    w 20 minut powstaje :) sama przyjemność !!

    OdpowiedzUsuń
  3. modelka cudna i bluzeczka wyszła znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja córeczka wygląda ślicznie :)) taka mała dama :))

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie szybkie szybkie szycie. Modelka pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  6. modelka chyba z racji upałów
    - taką mam przynajmniej nadzieję... -
    trochę kapryśna heheh nie rozstaje się na przykład ze swoimi kaloszami :D i od wczoraj z nowym kaskiem na rower -> wyobrażacie sobie jak to wygląda gdy na dworze jest 32 stopnie?? :)
    ludzie dziwnie się patrzą no ale nie mam serca na siłę zabierać jej rzeczy dzięki którym czuje sie bezpieczna i szczęśliwa :)

    przejdzie jej to nie??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)