niedziela, 25 marca 2012

TKANINY ROZDAJE - CANDY CANDY CANDY :)

Dziś spóźnione rocznicowe candy :)
Również można je nazwać pożegnalno-powitalnym...
Żegnam Szczecin - Witam Wrocław 
Koniec wychowawczego, bo czeka mnie powrót do pracy...

Do wygrania
zestaw nr 1 : 4 bawełniane FQ oraz garść guzików 
zestaw nr 2 : 3 dziecięce bawełniane FQ do zobaczenia tu
(i coś pewnie jeszcze będzie do obu zestawów :)

Zasady
1- zamieść komentarz pod blogiem do północy 25.04.2012, który z zestawów chciałabyś/łbyś wygrać
2- jeśli jesteś obserwatorem, to możesz dodać drugi komentarz
3- zamieść na swoim blogu informacje o candy 
(baner z linkiem do bloga do wyboru poniżej)
4- jeśli nie masz bloga podaj proszę swojego maila
5- odwiedź mnie 26.04.2012r. by dowiedzieć się kto został szczęściarzem :)

i to chyba na tyle :)






55 komentarzy:

  1. I druga też ... bo właśnie oficjalnie zostałam Twoim obserwatorem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnych lat blogowania życzę. Witaj we Wrocławiu.
    Chętnie stanę w kolejce oczekujących.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyliłam konta. Tamten blog juz nie istnieje. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie.
    www.livikreatywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I oczywiście juz zaliczam sie do Twoich obserwatorów:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem juz..candy cudne..:O) pozdrawiam,Ula

    OdpowiedzUsuń
  6. jako obsrewator pisze sie na zestaw ostatni..

    OdpowiedzUsuń
  7. z przyjemnością dołączę do zabawy , wybieram zastaw 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pragnę posiadać te dziecięce bawełny, czyli zestaw nr 2. Poczekam cierpliwie na wynik losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ja bym się cieszyła, stając się posiadaczką tych cudnych pastelowych tkaninek!!! Ojoj! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jako Obserwator podwójnie bym się cieszyła! :P
    I z garści guziczków również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak takie piękne tkaninki rozdajesz to ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się ustawiam...tkaniny super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam apetyt na zestaw dziecięcy - u mnie trójka więc byłby jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wybieram zestaw dzieciecy, przepiekne te tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się piszę. Na ten pastelowy zestaw. Uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, że dziecięcy zestawik wybieram! :) Jeśli mi się poszczęści w losowaniu to będzie akurat dla mojego Antusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz się zapisuję gdyż od dawna Cię obserwuję.. ;P
    Trochę niezgrabny ten rym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Info o candy zamieścilismy na www.jakuszyc.pl http://jakuszyc.pl/candy-u-cela-faccio/ Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się po zestaw nr 2
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli jeszcze można to i ja bardzo chętnie zapisuję się na candy. Piszę się na nr 1

    OdpowiedzUsuń
  21. A że i ja jestem obserwatorem to chętnie skorzystam z jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wybieram zestaw nr 2 czyli dziecięcy

    OdpowiedzUsuń
  23. witam miło tu trafić...zapisuję się po zestaw nr 2 czyli dziecięcy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością się dopisuję i wybieram zestaw nr.1 bo uwielbiam pastele:)pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce i ja:)Zestaw nr 1 wygląda bardzo apetycznie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję grzecznie do kolejki szczególnie po te dziecięce tkaniny:)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Już ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. I drugi raz, już mam cię na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i wybieram zestaw numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam i zglaszam sie po zestaw 2.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. a jako,że niedługo być może zostanę ciocią ustawiam się po zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się ustawie - a mnie kusi zestawik nr 1 :-)
    info na moim blogu kwiatynatury :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się ;)
    Prosiłabym zestaw 2 ;D

    mój e-mail : olkaa4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez sie zapisze na zestaw 2
    aga__tka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. jeszcze raz jako obserwator Aga Tka sie zapisuje - wczesniej nie wiem czemu zapisalo ze Anonimowa jestem, a zalogowana siedze :( aga__tka@wp.pl (mam nadzieje ze teraz sie uda)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja siż zgłaszam po zestaw 2
    gorni4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się z wielką chęcią, a jeśli mi się poszczęści, to poproszę zestaw nr 2 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopisuję się do kolejki - zestaw 2.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ urocze te tkaniny i ja ustawiam się w kolejce chyba te dziecięce bym wykorzystała choć te pastelowe bawełny też wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  41. I jako obserwator już zapraszam też na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja bym chciała jeden albo drugi :) można się na oba zapisać?:D jak nie, to najpierw ten pierwszy poproszę, a potem drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałabym wygrać zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A może ja bym się załapała ;p :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)